"בחורה בשם תמילה שלחה לי הודעה דרך הפייסבוק, בהתחלה היא אמרה שהיא מחפשת קשר רציני. מבחינה חיצונית היא מאוד מרשימה, חייגה אליי דרך המסנג'ר בפייסבוק וסיפרה שהיא מאוד עשירה ויש לה עסקים רבים", כך מספר גדי שחווה ניסיון עקיצה מצד תמילה, שלבסוף הסתברה כפרופיל פיקטיבי ברשת החברתית. היא סיפרה לו שהיא מחפשת קשר רציני ומעוניינת להקים משפחה: "בשלב מסויים היא אמרה שאדבר עם הנהג שלה ואשאיר אצלו את פרטי האשראי שלי כדי שהוא יוכל לקנות לה מתנות. ישר הבנתי שמשהו פה מסריח".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

גדי חשד שמדובר במישהו אחר שמדבר מאחורי המסך, אך זה לא הטריד את תמילה. היא לא נכנעה, והמשיכה להפציר בו שימסור לה את פרטי האשראי: "היא הייתה לחוצה על זה, זה כבר נהיה חשוד. אמרתי לה שנעשה שיחת וידיאו, אז היא שאלה אם אני לא סומך עליה. עשיתי חיפוש וגיליתי שזו מישהי אחרת. אני לא יודע אם היא עשתה את זה לעוד גברים אחרים פה בארץ".

לאחר בדיקה על ידי מערכת "חי בלילה", מתברר כי הפרופיל אכן מזוייף. התמונות שייכות לבחורה מרוסיה שאינה מודעת לגניבת הזהות שלה. רון בר זיק, מתכנת ובלוגר, ממליץ על דרכים להימנע ממקרים דומים: "כשאישה יפה פונה אליך בפייסבוק צריך פשוט להיזהר. צריך להסתכל על התמונות שלה, האם הן מקצועיות מדי? יש לה הרבה חברים מישראל? להסתכל על תגובות, אם אין לה חברים מישראל ויש הרבה תגובות בשפות זרות כדאי להפעיל שיקול דעת לפני שמתחילים לצ'וטט".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12