אם שאלתם את עצמכם איפה נבחרי הציבור שלנו מבלים את סוף השבוע הקרוב, תנו לנו לספר לכם שלפחות הליכודניקים שבהם נמצאים השבת בידיים טובות. בעוד גל הטרור ממשיך לתת את אותותיו, חברי מפלגת הליכוד החליטו לקחת פסק זמן ממאורעות היומיום ולהקדיש סופ"ש שלם למען מפגש איחוד שטרם נראה כמותו. האירוע המדובר העונה לשם "ליכודיאדה" מתקיים ממש ברגעים אלה במלון קלאב הוטל באילת, שם שכרה המפלגה 700 חדרים בעלות כוללת של מעל מליון שקלים. אל דאגה, הסכום הנקוב כמובן כולל בתוכו גם ציוד לוגיסטי, פרסום, מסיבות, מערכת הגברה ושלל פעילויות ביניהן הופעות של אמנים אורחים, מסיבה במועדון, טורניר נבחרת חכי"ם נגד פעילים ואפילו קבלת שבת. 

באופן מתבקש הדעות בנוגע ללגיטימיות של האירוע חלוקות. גיל שמואלי, חבר מרכז הליכוד לא מהסס לגנות את האירוע ולטעון כי הוא מנותק מהערכים של מורשת הליכוד: "זה קצת תמוהה שבימים כאלה, שעם ישראל עסוק בישרדות הכלכלית שלו ובימים שבהם יש חוסר ביטחון ובאמצע 130 ימים של טרור משתולל שרי הליכוד מוצאים זמן לבוא ולקחת חלק באירוע כזה. שיתעסקו במציאודיאדה זה קצת יותר חשוב". מנגד כמובן אפשר למצוא את דעתם של רבים אחרים המשתייכים למפלגה. 

בראיון עם נדב בורנשטיין ל"חי בלילה", ציין חבר הכנסת מטעם הליכוד, אורן חזן כי מדובר באירוע לגיטימי: "אני לא רואה בכך שום דבר פסול, במשך שנים מדברים על הניתוק בין הבוחר לנבחריו וסוף סוף אנחנו רואים חיבור אמיתי".

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת, 23:45