פוסט אחד עורר את זעמן של נשים רבות בפייסבוק, וחשף מקרה חריג שבו צולמו ללא ידיעתן רוחצות בחוף הים. הגבר, שהשתיל מצלמה נסתרת בתוך צידנית, וניקב בה חור כדי לתעד את גופן של הנשים. "הוא ישב לידינו במשך כמה שעות טובות", כתבה שרית אשאול בפוסט המדובר, "צילם קבוצה של נערים ונערות בבגדי-ים שישבו בדיוק בפריים שלו, הזיז את הצידנית ימינה ושמאלה, חקר כל פינה בחוף. בדיעבד הבנו שהעובדה כי רוב הזמן הצידנית הייתה על הברכיים שלו הייתה כדי לקבל, ובכן... זווית צילום טובה יותר".

בריאיון ל"חי בלילה", מתארת אשאול כי שיתפה בחשדותיה נערים שישבו בקרבתה על החוף, ואלה ביקשו מהאיש שיראה להם את תכולת הצידנית. בסופו של דבר, נענה הגבר לבקשותיהם וגילה בתוכה מצלמה ומספר כרטיסי זיכרון. כאשר ביקשה המתלוננת לראות את התמונות, החל האיש במסע התחמקויות. אלא שאשאול סירבה לקבל את התירוצים, ופנתה מיד למשמר החופים. אך כשאלה הגיעו למקום לתחקר את המציצן לא ניתן היה לעצור אותו, מאחר שהמצלמה שבה החזיק נמצאה ריקה.

מבדיקה של מערכת "חי בלילה" עולה, כי מקורה של התופעה המטרידה הוא למעשה בחו"ל, שם קיים סחר נרחב בתמונות של נשים שצולמו בחופי הרחצה. בתמונות אלו ניתן למצוא תקריבים של צילומי חזה ושל איברי גוף מוצנעים אחרים, פעמים רבות של נשים שבדיוק סידרו את בגד הים.

יש לציין שמדובר בסוגיה מורכבת עד בלתי ניתנת לפתרון מבחינה משפטית, כיוון שלפי החוק - מותר לצלם ברשות רבים. החוק לא נותן את הדעת על מקרים מסוימים אלה, וקשה להוכיח בהם כי אכן מדובר בהטרדה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "שוטרים הגיעו למקום, תחקרו את האיש ובדקו את תוכן המצלמה (שנמצאה ריקה). בתום בדיקה זו נמצא כי לא עלה חשד לביצוע עבירה פלילית".

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25