לפני מספר ימים הראינו לכם את הסרטון הויראלי שמשגע את ארצות הברית. את הסרטון צילמה אמנדה, בת 26, שבשיאה שקלה מעל 100 קילוגרם, הצליחה להוריד במשך שנה לא פחות מ-44 קילוגרם. מדי חודש היא העלתה תמונה לפייסבוק והראתה את ההתקדמות שלה, ובסופו של דבר ערכה את התמונות לסרטון של חמש שניות. 

כך תאבדו 44 קילוגרם בכמה שניות

אמנדה, שניסתה המון סוגים של דיאטות, לא הצליחה להרזות עד שהתחילה לקבל חיזוקים בפייסבוק, רק אז הגיע השינוי הגדול. בעקבות ההצלחה של אמנדה, ביקשנו גם מכם לשתף בעמוד הפייסבוק את הסיפור שלכם, כמה הורדתם במשקל ואיך. הנה כמה מסיפורי ההצלחה ששיתפתם:

דורין סמו, בת 21, סבלה מעודף משקל מבית הספר היסודי וניסתה סוגים רבים של דיאטות, אך ללא הצלחה. "יום אחד אמרתי לעצמי אני לשם לא חוזרת והאמנתי לזה בכל לבי", היא מספרת. באמצעות הפחתה משמעותית של כמות האוכל ופעילות ספורטיבית מרובה הצליחה דורין להוריד 30 קילוגרמים ממשקלה וכיום היא שוקלת 59 ק"ג בלבד. 

דורין סמו - הורידה 30 קילוגרמים ממשקלה (וידאו WMV: דורין סמו, צילום ביתי)
דורין סמו - הורידה 30 ק"ג ממשקלה | וידאו WMV: דורין סמו, צילום ביתי

שני קמר, הצליחה, תוך ארבעה חודשים, להוריד 35 קילוגרמים, באמצעות דיאטת ד״ר סימונס, תרסיס הספריי הידוע. היא שקלה 95 ק"ג, והיום היא שוקלת 60. 

שני קמר- הורידה 35 קילוגרמים ממשקלה (וידאו WMV: שני קמר, צילום ביתי)
שני קמר - הורידה 35 ק"ג ממשקלה | וידאו WMV: שני קמר, צילום ביתי

דניאל דורון, בת 22, שילדה לפני כשנתיים את בתה הבכורה, העלתה במהלך ההיריון 40 קילוגרמים ושקלה 90 ק"ג. ברגע שהחליטה להימנע מכל אוכל שומני, ולהפחית משמעותית בכמויות, היא הצליחה להוריד את הכל, והיום היא שוקלת 50 וקצת קילוגרמים. "במשך שנה ניסיתי את כל השיטות: כדורים ספריי הרעבה, ספורט, הכל. כלום לא עזר לי", היא מספרת, "עד שיום אחד לקחתי את עצמי בידיים והחלטתי לעשות את זה באופן מסודר". דניאל ממליצה על ארוחות בריאות מזינות משביעות וטעימות, והימנעות מכל דבר מתוק, שומני ומגרה. 

דניאל דורון - הורידה 40 קילוגרמים ממשקלה (וידאו WMV: דניאל דורון, צילום ביתי)
דניאל דורון - הורידה 40 ק"ג ממשקלה | וידאו WMV: דניאל דורון, צילום ביתי

נמרוד דניאלי, בן 21 מחולון, שקל 107 קילוגרמים. דניאלי עשה דיאטה לפי שיטת הנקודות של שומרי משקל והוריד 40 ק"ג, כשאת הדיאטה הוא עשה בעצמו מבלי ללכת לקבוצות ההרזייה של החברה. 

נמרוד דניאלי - הוריד 40 קילוגרמים ממשקלו (וידאו WMV: נמרוד דניאלי, צילום ביתי)
נמרוד דניאלי - הוריד 40 ק"ג ממשקלו | וידאו WMV: נמרוד דניאלי, צילום ביתי

ומה איתכם? עשיתם פעם דיאטה אפקטיבית? תיעדתם את עצמכם במהלכה? נשמח אם תיצרו איתנו קשר דרך עמוד הפייסבוק של חי בלילה שתפו את הסיפור שלכם – ונשמח לדבר איתכם במהלך התוכנית.

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00