בימים האחרונים נשים רבות מביעות את מחאתן בעקבות תמונה שנויה במחלוקת שמסעירה את הרשת: אשה בשם קרולין העלתה לחשבון האינסטגרם תמונה שלה בחזייה ותחתונים, בה היא מציגה גזרה חטובה ושרירית להפליא, כשהיא בסך הכל ארבעה ימים אחרי לידה. קרולין הסבירה שהיא הקפידה לשמור על הגזרה לאורך כל חודשי ההריון ואף חזרה לעשות ספורט יום אחרי הלידה, ובכל זאת התגובות הזועמות לא מפסיקות להגיע: "נמאס מהאובססיה לחיצוניות, נשים עוד ירעיבו את עצמן בהיריון. נראה לי שהשתגענו", כותבת מירי ריבלין.

עדן הראל, אם לארבעה, מודה שתמונה כזאת מעוררת קנאה באופן טבעי גם אצלה, כפי שוודאי קורה לכל האמהות. ובכל זאת, לטענתה, צריך לקחת את הדברים בפרופורציות: "לא בטוח שהנשים הכעוסות נראו ככה גם לפני הלידה. גם אני לא נראיתי ככה, אפילו לא לפני הלידה הראשונה שלי. זה מצחיק אותי שפתאום אומרים זה מלחיץ אותנו". עוד היא מסבירה שאף אחד לא מצפה שהאשה תיראה יותר טוב ממה שנראתה לפני ההריון, יש דוגמניות שגם לפני ההריון היו נורא רזות ולכן נשארו כך גם אחריו: "זאת גנטיקה מבורכת", היא אומרת.

הראל מדגישה שאין ספק שלרדת במשקל זה לא קל, אבל היא השלימה עם המצב: "אני 7 חודשים אחרי לידה ועדיין שוקלת כמה קילוגרמים יותר. אבל זה הגוף שלי, זה לא מה שהיה פעם, גם אני נלחמת בזה בדיוק כמו כל השאר". לסיכום, עדן מציעה לכל האמהות לא לוותר: "אם המלחמה חשובה לכן וחשוב לכן להיראות בצורה מסוימת לכו על זה. מי שרוצה להיראות טוב אחרי ההריון צריכה לעבוד בזה, עד שתגיע לתוצאות". 

חי בלילה, ראשון עד שלישי ב23:15