לפני כחודש חשף עיתונאי חדשות 2, גיא פלג, את ההתפתחות הדרמטית בפרשת רצח תאיר ראדה והראיה החדשה בתיק הרצח. על פי בדיקת דנ"א שבוצעה באחת מהשיערות שנמצאו בזירת הרצח, נמצאה התאמה אפשרית לבן זוגה של א.ק, הצעירה שנטען כי הודתה בפניו בעבר ברצח ואף השתמשה לכאורה בבגדיו של בן הזוג בשעת המעשה.

בזמן שההתפתחות הדרמטית הסעירה את המדינה כולה, א.ק שהתה בטיול מעבר לים, וגל השמועות ברשתות החברתיות העלה את חשד הגולשים כי קיבלה מידע מוקדם וברחה מהארץ כדי להימלט ממשפט. אמש (ג') נחשף ב"חי בלילה" כי א.ק חזרה מהטיול באוקראינה אך לא זומנה לחקירה במשטרה. בעקבות הסערה הציבורית והודעות הנאצה הרבות שקיבלה, א.ק הקשיבה להמלצת עורך דינה ומחקה את הפרופילים שלה ברשתות החברתיות ואף שינתה את שמה. 

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

"לא קל להיות אישה חפה מפשע שרבים עורכים לה משפט שדה ברשת החברתית", הגיב עורך דינה של א.ק לסערה וחשדות הציבור נגדה, "עד היום לא יצרו איתי קשר מטעם משטרת ישראל או פרקליטות המדינה. אם יקראו לה לחקירה, ההמלצה שלי היא חד משמעית לשתף פעולה עם החוקרים. אנחנו סבורים שככל שרומן זדורוב יגיש בקשה למשפט חוזר ויטען טענות משפטיות שונות, צריך לשקול אותן בכובד ראש. יחד עם זאת כל ניסיון להסית את האש לעבר הלקוחה שלי ייתקל בחומה הבצורה שלנו".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12