אמש (ראשון) שודר החלק השני של הראיון עם ריצ'רד רפפורט, בעלה של לין חלפון שנעקץ על ידי הישראלית. כזכור, על פי ההאשמות, חלפון ניסתה למשוך סכום של מיליון דולר מחשבון הבנק של רפפורט, איתו היא התחתנה בקיץ שעבר. אמש, חשף המיליונר כי הוא עדיין מתגעגע אליה והודה: "רציתי להאמין לה כי באמת אהבתי אותה".

השבוע נחשף כתב ההגנה של הישראלית בת ה-26, בו חלפון טוענת שמיסטיקנית מניו ג'רזי שיכנעה אותה למשוך את הכסף ושהיא אף העבירה לה חלק מהסכום. בסדרת התכתבויות נחשף שהמיסטיקנית אמרה שאם לין לא תיתן לה את הכסף, השטן ייכנס בה. עורך דינה של חלפון טוען שבמצב הרגשי המעורער שלה, חלפון לא יכלה לעמוד בזה.

"זה נשמע כמו תסריט לתוכנית טלוויזיה טובה", אמר רפפורט בתגובה לטענותיה של לין. "מבחינה הגיונית, אני מתקשה להאמין שהיפנטו אותה. עם זאת, לין הייתה מאוד רגישה, היא הייתה פורצת בבכי רק מהמחשבה על אמא שלה. אני לא יודע במה לין האמינה בליבה".

לין הלנה חלפון (צילום: FOX13)
לין הלנה חלפון וריצ'ארד רפפורט | צילום: FOX13

איך אתה מסביר את זה שהונו אדם מצליח כמוך בכזו בקלות?
"יש תוכנית טובה שמשודרת כאן בארה"ב שנקראית ‘American Greed’. היא עוסקת באנשים שנפלו קורבן להונאות פרמידה והונאות דומות. הייתי נוהג לצחוק על אנשים שרימו אותם אבל במקרה שלי הבלש אמר לי "ריצ'רד, אל תזלזל בעצמך כל כך כי אנחנו רואים את זה כל הזמן'".

"לין סיפרה לי המון סיפורים שחשבתי שאין להם אחיזה במציאות, אבל ממש רציתי להאמין לה כי באמת אהבתי אותה", המשיך ריצ'רד. "בחורה יהודיה, מסורתית ומישראל, המדינה האהובה עליי חוץ מארה"ב. ממש רציתי להאמין לה וזה הסיפור שלי".

אתה כועס על מה שקרה?
"המון אנשים חוששים מהעובדה שהם הפסידו כסף. זה לא שווה לדאוג לכסף אלא לשנים שאיבדת. לא כדאי לאבד שנים, בעיקר בגילי. צר לי שהיא לא איתי. הלוואי שלין שחשבתי שאני מכיר הייתה איתי. ללין שהתברר שהיא באמת, אני מאחל לחזור לביתה למשפחה ושיהיו לה חיים טובים מעתה והלאה".

מהצד השני, מקורב למשפחתה של חלפון טוען כי ממהרים לחרוץ את גורלה. "מעלילים עליה. אנשים מפרסמים דברים לא נכונים. אף אחד לא יודע את האמת".

איך המשפחה עכשיו?
"על הפנים. אנחנו לא יודעים מה קורה, לא מספרים לנו".

ידעתם שהיא נשואה לו?
"לא, ממש לא ידענו שהיא נשואה בכלל"

גם אמא שלה?
"אף אחד לא ידע כלום. זה נפל עלינו בבום".