תקופת החגים כבר פה ועבור אלפי ישראלים זוהי התקופה האידיאלית לצאת לחופשה. ואם כבר חופשה- אז למה לא בחו"ל? מזג האוויר נוח, הילדים בחופש ולא סתם זו התקופה העמוסה ביותר בנמל התעופה בן גוריון. אספנו עבורכם את כל האפליקציות הפופולאריות שיעזרו לכם לעבור את החופשה הקרובה בכיף.

השאלה הבסיסית ביותר שאנחנו רוצים לדעת כשאנחנו מגיעים למקום חדש היא כמובן לאן הולכים? האפליקצייה around me, כשמה כן היא, מאתרת את האיזור בו אתם מסתובבים ומסמנת לכם על המפה בקלות ובזריזות מה יש סביבכם: מסעדות, ברים, חנויות, תחנות דלק וחניונים. כל מה שצריך לדעת כדי לעבור את היום בקלות.

גם למטיילים עם ילדים יש פתרון: kids out מציעה לכם, ההורים, רק את המקומות הרלוונטיים לבילוי משפחתי משותף. תוכלו למצוא הצגות ילדים, פינות החתלה ואפילו מסעדות שמתאימות יותר לגילאים צעירים.

ובכל זאת, בין אם אתם מטיילים לבד ובין אם הילדים אתכם, יש דברים שחוצים את פערי הגילאים: הלכתם, טיילתם, אכלתם- במוקדם או במאוחר תמצאו את עצמכם מחפשים את השירותים הקרובים. האפליקציה sit or squat, שהחלה כגימיק שיווקי של חברה לייצור נייר טואלט, מסתמנת כשימושית ביותר: תוכלו לראות על המפה את כל בתי השימוש הפתוחים לציבור ואיזה מקום הוא המומלץ ביותר לפי דירוגי הגולשים.

אבל איך נדע להתמצא בסביבה הזרה? בכל ארץ אליה נגיע מדוברת שפה אחרת והמקומיים לא תמיד ישתפו פעולה. מזל שיש שפה בין לאומית אחת- אנגלית. תשאירו את המילון בבית, האפליקציה word lens תתרגם לכם את הטקסטים הכתובים מהשפה המקומית לאנגלית. כל מה שעליכם לעשות זה להצמיד את הסלולארי למלל שמולכם ולחכות שניות בודדות לתרגום.

ואיך אפשר בלי הזווית הישראלית. אם אתם שומרי כשרות ואף פעם לא מוצאים מה לאכול מעבר לים, הנה פתרון למהדרין בשבילכם: kosher near me תסייע לכם למצוא את האוכל הכשר ותסמן לכם אותו על המפה. תוכלו לחפש לפי סוג מסעדה או חשוב מזה, לפי סוג כשרות שהיא מספקת. לרציניים בלבד.  

בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00