שמעון וקנין ודורון רווה הם אולי הצמד הכי טהור על המסך, וכל מה שהם מביאים איתם זה לב ענק ורצון לעשות טוב לכל מי שטועם מהאוכל שלהם. הטבחים הצבאיים מבסיס ג'וליס אמנם קיבלו ניקוד שמעביר אותם לשלב הבא בתחרות הבישול של MKR המטבח המנצח, אבל עדיין היו כאלה שפחות התחברו לטעמים, בלשון המעטה. "ככה זה באוכל, תמיד יש אחד שיתחבר אליך יותר או פחות", אמר שמעון אמש (שלישי) בחי בלילה. "באוכל אי אפשר לקלוע לכולם". ודורון הוסיף: "לא לשכוח שאנחנו גם בתחרות".

כשמבשלים, במיוחד בתחרות, לא הכל הולך חלק, אבל השניים היו שם אחד בשביל השני גם ברגעים הקשים: "זה חלק מחברות", אמר שמעון, "אני מצפה מחבר טוב שלי שירים אותי כשאני למטה, וההפך. אנחנו עובדים 3-4 שנים ביחד אז אנחנו מכירים אחד את השני. אני יודע מה החולשות שלו והוא יודע מה שלי. זוג חזק בעיניי זה זוג שיודע לחזק אחד את השני". 

שמעון ודורון בהכנת הקינוח  (צילום: MKR המטבח המנצח, קשת12)
מתוך "MKR המטבח המנצח" | צילום: MKR המטבח המנצח, קשת12

בטח הייתם מרוצים לשמוע מחיים כהן שהוא אכל את אחת המופלטות הכי טובות בחיים שלו.

דורון: "כבוד. שף כמו חיים כהן שאומר דבר כזה, אנחנו בעננים".

שמעון: "מדהים, נראה לי אף פעם לא הרגשתי כל כך הרבה גאווה ואוויר בריאות". 

אבל המושג "מטבח צבאי" לרוב עולה בהקשר לא כל כך חיובי, ודווקא בגלל זה שמעון ודורון החליטו לבוא לתחרות: "הבעיה היא שמזלזלים במטבחים צבאיים ומעלים סרטונים לא הכי מחמיאים, ואנחנו פה בשביל להוכיח את ההפך", אמר דורון.

"באנו לפה בשביל לשנות את הסטיגמה שאומרים שטבחים בצבא הם סוג ב' או שנזרקו מאיזה מקום וזה המוצא האחרון שלהם", הוסיף שמעון. "יש גם אנשים עם הסטיגמות של פעם, שהאוכל בצבא זה לוף ועוף מכובס. אנחנו באנו לפה להראות שיש טבחים תותחים בצבא ושיש אוכל מעולה שלא נופל מאף מסעדה". 

_OBJ