סתיו פילץ יצאה לבלות במועדון, אבל היא לא תיארה לעצמה שככה היא תבלה את הלילה. במהלך הבילוי היא שמעה אישה צועקת על אדם אחר: "אתה נגעת לי בתחת", ומיד רצה לראות מה קורה כדי לקרוא לעזרה. מבלי ששמה לב, הבחור תפס גם לה בישבן. "משהו בסיטואציה כנראה פשוט שחרר לי איזה פיוז שפשוט התגובה הזאת יצאה ממני", סיפרה הערב (רביעי) פילץ לחי בלילה.

בתיעוד נראה שאתם ממש מתקוטטים בשנייה שאחרי.
"הייתה לי כוס של מיץ אשכוליות אדומות ביד, ואני זוכרת שנייה כזאת שחשבתי לעצמי: 'אוקיי, מה האופציות שלך?', ופשוט העפתי לו את הכוס לפרצוף. זה מאוד ערער אותו, הוא כנראה ממש לא ציפה לאף תגובה". 

הצעירה שהתעמתה עם גבר שהטריד אותה משחזרת- 1 (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
תיעוד ממצלמות האבטחה במועדון | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

הוא דיבר, ניסה להסביר? מה התרחש בעימות?
"באותה שנייה גם הצלחתי לצרוח, זה לא היה רק אקט פיזי. זה השלב שהוא התחיל להתבלבל, רואים במצלמה שהוא לא בדיוק הבין מה הולך. אני כבר הייתי בשוק מכל הדבר הזה, ראיתי כמה אנשים רצים החוצה אחריו ואני גם יצאתי באיזשהו שלב, אבל כבר הייתי אאוט. מישהו רדף אחריו ותפס אותו". 

כשהגשת את התלונה, באופן אבסורד יצא שאת נחקרת במשטרה.
"אני חושבת שבמצב כזה, ואני אומרת את זה לכל אישה באשר היא, כל תגובה היא לגיטימית. אני לא רואה שום ביקורת לכאן או לכאן על האופן שבו אישה, שמאיימים כרגע עליה ועל גופה, תגיב בה". 

את אומרת שזה קורה הרבה במועדונים. זה חוסר מודעות של גברים, בשילוב עם אלכוהול?
"אני לא חושבת שלתפוס לאישה את התחת זה חוסר מודעות, כמו שזה אקט אלים וכוחני. יש פה משהו של בעלות, יש פה משהו של 'אני גבר ומותר לי הכל'. זה ממש לא מאפיין את כולם, אבל זה משהו שאנחנו נתקלות בו הרבה, בין אם את הולכת ברחוב ומישהו צועק לך הערה מגונה, בין אם זה הבוס שלנו או חבר טוב. אלה דברים שקורים והיום אנחנו גם רואות שהתלונות עולות וזה משהו שיותר מדובר". 

תגובת משטרת ישראל:
"עם קבלת התלונה זומן החשוד לחקירה בגין הטרדה מינית. במסגרת עדות פתוחה שמסרה המתלוננת, עלה גם החשד לתקיפה מצידה ולכן נחקרה אף היא".