פרסום ראשון של "חי בלילה": הרב אליעזר ברלנד, אחד ממנהיגי חסידות ברסלב, חוזר אל הבמות ויופיע בהדלקות נרות חגיגיות שיתקיימו בבתי כנסת ברחבי הארץ, הכוללים שירים, ריקודים ודברי תורה. כזכור, הרב הואשם במעשים מגונים בשתי נשים וריצה מאסר של 12 חודשים. לפני שבעה חודשים השתחרר מהכלא, ובימים אלה הנשים מוחות כנגד חזרתו להופעות בציבור.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

אמנם על הכרזה של האירוע מצוין שהחגיגות יערכו רק בבת ים, אבל למערכת התכנית נודע כי החגיגות יתקיימו בעוד ערים בארץ: "יהיה בבאר שבע, מטולה, אילת. יש כל מיני אנשים שמנסים לעצור את זה בגלל ההטרדות המיניות, אבל אין לזה עובדות, רואים שיש שם משהו לא אמיתי", אמר נציג של משרד הכרטיסים. גם במשרד ההפקות עומדים לצד הרב, ולא נרגשים מהאשמות נגדו: "זה רב צדיק, ניסים עברתי איתו", סיפרה אחת הנציגות וקבעה: "זה שיש שמועות והאשימו אותו באונס ובכל מיני דברים... אני מאמינה ברב הזה, מעבר לזה לא מעניין כלום".

זהו חלק מתהליך החזרה של הרב אל הציבור, בעוד אחת המתלוננות שהעידה נגדו נמצאת בדירת מסתור ומקפידה להחליף בתים ומספרי טלפון בגלל התנכלויות: "הבן אדם הזה אכזרי ורשע, והוא שקרן גדול שמרמה את כולם. אנשים מסכנים שאין להם שום דבר בחיים הולכים אחריו, והם לא יודעת את האמת".

נשים נרתמות למען אותן נשים שנפגעו, ובפייסבוק פורסם אירוע הקורא להגיע להפגנה בחולון, מול בית הכנסת שאליו הרב ברלנד מתכוון להגיע: "באותו רגע שראיתי את המודעה בערתי. מול האירוע של הרב תהיה הפגנה בשביל להזכיר לכל אותן נשים שנפגעו ממנו שאף אחד לא שוכח אותן ולא סולחים לו על המעשים שלו", אמרה לירין שי גושן, מארגנת המחאה נגד הרב.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12