שני סרטונים הופצו בסוף השבוע האחרון, בהם רואים את הכדורגלן אנתוני וארן, שחקן בית"ר ירושלים, ושחקני כדורגל נוספים, מבצעים מעשים מגונים באישה שנראית מעורפלת ולא בהכרה. בסרטונים אפשר לראות סיטואציה משפילה בה נמצאת אישה, שלא ברור אם מודעת למעשיה, כששחקני הכדורגל שרים, מקניטים אותה ומתופפים על גופה. ע"י המשטרה נאמר כי יש חשד, לכאורה, לביצוע עבירות מין קשות, ובעקבות תלונה של חברת הכנסת מירב מיכאלי, השחקנים יזומנו לחקירה ראשונה.

אחד השחקנים שמשתתף בסרטון מגיב לראשונה למעשים שתועדו, ולדבריו הם אינם חריגים: "הכל היה בהסכמה ואני יותר מאשמח שידעו את זה ויראו שככה זה היה. ברור שהבחורה הייתה בהכרה ואני לא רוצה להגיד יותר מזה". לאחר שנשאל איך עוברים עליו הימים האחרונים מאז פורסמו הסרטונים, ענה: "אלה לא ימים קשים כי אני יודע שהמצפון שלי נקי, הכל בסדר".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

בבית"ר ירושלים נראה כי גיבו את הכוכב שמעורב באירוע, והוא שיחק כרגיל בהרכב הפותח, אמנם המחאות בנושא לא מאחרות להגיע. אוהדות של הקבוצה מתכוונות לשלוח מכתב למועדון בבקשה לא להאריך את החוזה שלו בעקבות התנהגות מבזה של השחקן כלפי אישה. מחאה נוספת מגיעה מחברת הכנסת פנינה תמנו שטה, שמגדירה את האירוע כמעשה אונס. חברת הכנסת החליטה לפתוח בעצומה ומגייסת חברי כנסת במטרה לדרוש מההתאחדות לכדורגל להרחיק לאלתר את שחקן בית"ר מהמגרשים: " אני פניתי לחברי הכנסת בעצומה שקוראת להם חד משמעית להביע אמירה שהיא ברורה כלפי בית"ר ירושלים וההתאחדות לכדורגל. לא ייתכן שהם ימשיכו בשתיקתם, ובהיתממות שלהם, שהם לא ראו את הסרטון. במקום להרחיק אותו לאלתר ממגרשי הכדורגל, מה שהם מעבירים זה מסר שגוי לאוהדים ולציבור, שפגיעות מיניות בנשים, גם אם זה לכאורה, הן מותרות. צריך לדרוש מהם להוציא את וראן אנתוני מהמגרשים". עורך הדין של וראן מאיים בתביעת כל מי שמאשים את השחקן באונס.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12