אחד הפוסטים הוויראליים של השבוע האחרון היה של אמיר פחר, שנפרד מחברתו לשעבר, אופל ענבר, לעיני כל המדינה. לטענתו, אביה לשעבר של אופל, דרור ענבר, הפריד ביניהם רק כי הוא מוסלמי. אחרי שבסוף השבוע אופל שיתפה את הגרסה שלה, עכשיו מגיעה למערכת "חי בלילה" גם גרסת האב.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

"אופל החליטה לסיים את הקשר לא בגללי", סיפר דרור ענבר בריאיון, "אמיר אומר הרבה דברים, בסופו של דבר זה לא נכון. אני מתנגד לקשר, אבל אופל היא זאת שמחליטה וקובעת לגבי החיים שלה. אם זה היה מסתיים ביניהם, אנחנו לא היינו מדברים היום. אבל הוא החליט להציג את עצמו כקורבן, שאנחנו החברה הגזענית שלא מקבלת אותו".

לטענת האב, לא מדובר במוצא המוסלמי של אמיר, אלא מעצם העובדה שאינו משתייך לדת היהודית. "לא קשור שהוא מוסלמי, הוא היה יכול להיות גם נוצרי וזה לא היה בסדר". אני חושב, ומבחינתי זה טריוויאלי, שכל קשר של יהודי צריך להיות עם יהודי. כמובן שלא קשר חברי או עסקי, אני מתכוון לקשר זוגי".

>> הטלוויזיה של ישראל עוברת לערוץ 12: כל מה שאתם צריכים לדעת

אכן, מתחילת הקשר בין אופל לענבר, התנגד האב לקשר של ביתו עם אמיר. עד כדי כך ששלח לה את הודעת הוואטסאפ שגרמה לאמיר לפרק את החבילה בפוסט ויראלי. "מה שהיה זה ששלחתי לאופל הודעה שהייתה מיועדת אליה אישית, אמיר ראה את ההודעה, צילם אותה וכנראה החליט להיפרד ממנה בפני כל עם ישראל. אופל הבינה שכל זה היה מערך מתוכנן שנועד לעשות לאמיר באזז, היא ראתה תכתובות. זה לא שהיא סתם בודה ממחשבתה, היא ראתה פיזית את התכנון של המהלך".

לוח שידורים קשת 12. כל הפרטים

מאמיר פחר נמסר בתגובה: "הכרתי את אופל בעיצומה של התכנית 'הישרדות', לאחר שחשפתי את זהותי המוסלמית בפומבי, עד החשיפה חייתי כשווה בין שווים אך לקחתי על עצמי את מחיר הדעות הקדומות מהן חמקתי כל חיי. אני מאמין שהסיפור האישי שלי מוכיח שאפשר לנרמל את היחסים בינינו, אם רק נניח את התוויות בצד ולכן חשוב לספר אותו. גם הפוסט נבע מאותו מקום – ההורים שלה החליטו לשים לזה סוף, לאהבה, רק בשל המוצא שלי. בימים האחרונים אני שומע את קולם בוקע מגרונה אך אינני כועס עליה. כואב לי שהיא צריכה לעבור את זה".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, החל מה-1.11 רק בערוץ קשת 12 החדש