בסוף הארוחה של אלכס ואינה מהמטבח המנצח הם קיבלו פרגון אדיר מרותי ברודו, חיים כהן ושאר המתמודדים והתמקמו בנוחות במקום הראשון בטבלה. זה אמנם לא סוף הסבב, אבל השניים יכולים להיות רגועים אחרי שהבטיחו את מקומם בהמשך התחרות. "זה הנשמה, החום והאהבה", ניסו להסביר לנדב בורנשטיין בחי בלילה אחרי שידור התוכנית את ההצלחה שלהם.

למנה ראשונה הגיש הזוג נקניקיות ביתיות שזכו להמון מחמאות מהסועדים, אבל במהלך הכנת המנה העיקרית נתקלו במספר בעיות שהיו עלולות לעלות להם ביוקר. "הייתה שם תקלה קטנה עם הבשר", נזכר אלכס, "המעשנה עבדה קצת חלש וזה כנראה מה שהשפיע על הבשר. בדרך כלל כשאנחנו מכינים בשר הוא יוצא פגז. כל הכפר מריח וכולם באים ומבקשים מנה". 

רק בשר: המסעדה של אלכס ואינה  (צילום: MKR המטבח המנצח, קשת12)
מתוך "MKR המטבח המנצח" | צילום: MKR המטבח המנצח, קשת12

למרות הנפילה במנה העיקרית, אלכס ואינה הצליחו לפצות על כך במנה האחרונה והגישו ורניקי דובדבנים עם שמנת חמוצה. הקינוח גרף מחמאות וכלי ההגשה זכו להתייחסות מיוחדת מרותי ברודו, אבל היו כאלה שטענו שהמנה האחרונה הייתה עמוסה מדי. "היה לנו קצת קרייסס כי תכננו לשים ארבע, אבל לא הספקנו בזמנים ואמרתי שגם שלוש חתיכות יהיה טוב", סיפרה אינה, "בסוף הספקנו לשים ארבע וזה יצא לטובה. אני חושב שבסך הכל רותי רצתה עוד". 

ההשתתפות בתוכנית היא הגשמת חלום עבורם, זאת אחרי שבעבר נאלצו בצער רב לסגור את מסעדת "סיזלר" שהייתה בבעלותם. "נתנו זמן לפצע להתרפא", סיכמה אינה, "אחרי המסעדה שלנו הבנו סופית שאנחנו חייבים לעשות את זה ולעלות על הסוס". 

טעימת המנה העיקרית של אלכס ואינה  (צילום: MKR המטבח המנצח, קשת12)
מתוך "MKR המטבח המנצח" | צילום: MKR המטבח המנצח, קשת12