בהצצה נדירה לתוך המערכת הממודרת של השרים וראש הממשלה, נחשפנו לאתר דרכו הם מעבירים החלטות שברצונם להעלים מעין הציבור, כגון מינוי בכירים. בראיון ל"חי בלילה" סיפר תומר אביטל, מוביל המיזם "מאה ימים של שקיפות", את השיטה שמונעת מחברי הכנסת לפקח על החלטות הממשלה. "אם אף שר אחר לא מתנגד להחלטה בתוך שבוע", מסביר אביטל את הקלות בה הדברים מתנהלים, "היא מקבלת תוקף של החלטת ממשלה". את ההחלטה האחרונה אותה העביר ראש הממשלה, דרך האתר הסודי, חשף אביטל באולפן: "לפי ההחלטה החדשה, כל העובדים במעון הרשמי ימונו במינוי אישי של נתניהו ולא באמצעות מכרז". 

ניר הירשמן, יועצו של השר לשעבר מיכאל איתן, העביר באולפן ביקורת על התנהלות הפורטל הסודי: "האתר חייב להיות שקוף לציבור, הרי אין שם דברים סודיים". מזכיר הממשלה לשעבר, עובד יחזקאל, התרעם גם הוא ולא היסס להעביר ביקורת מבית: "אני חושב שזו טעות חמורה, בעידן הנוכחי שיתוף ושקיפות הם המנוע המרכזי שימנע שחיתות".

מלשכת ראש ההמשלה נמסר: "בניגוד לטענתכם, אין מדובר בכלי סודי. כל ההחלטות המתקבלות, מפורסמות באתר משרד רה"מ, ומדובר בכלי חיוני וחשוב לייעל עבודת הממשלה. נציין כי תקנון הממשלה עצמו מפורסם באינטרנט וההליכים ידועים לכל ובליווי משפטי".

לטענות בדבר ההחלטה האחרונה, שהועברה דרך האתר הסודי על ידי ראש הממשלה, נמסר מלשכתו: "הימצאותם של העובדים במעון הרשמי של ראש הממשלה הכרחית בשל הצורך במתן מענה מקצועי, יעיל וזמין לראש הממשלה בפעילויות השונות. כפי שנקבע ביחס ליתר המשרות במעון ראש הממשלה, גם בעלי התפקידים במשרות עובדי משק הבית המעון הרשמי, צריכים ליהנות מאמון מוחלט של ראש הממשלה. שכן הם נדרשים להימצא במעון שבו ראש הממשלה ומשפחתו חיים במשך שעות ארוכות".

 "חי בלילה" - רביעי, חמישי ושבת ב-23:40