כניסת הדיירים החדשים-ותיקים לבית האח מתקרבת, וב"חי בלילה" ניצלו את מפגש המחזור המטורף שהתקיים השבוע כדי לנסות ולגלות מי מבוגרי העונות הקודמות עומד לעשות קאמבק. הניסיון לעשות "בשידור חוקר" לא לגמרי צלח, ואת הערב סיימנו עם תשובות מעורפלות: "אי אפשר לדעת - כל רגע אומרים משהו אחר". 

"מי שאומר שהוא לא רוצה לחזור - משקר"

בני היה מת להיכנס ("אם רק היו נותנים לי את ההזדמנות הייתי קופץ עליה"), ואפילו הבטיח שהוא למד מהפעם הקודמת והפעם יעשה זאת אחרת לגמרי: "אני אבכה יותר, אריב יותר, אעצבן אנשים - יהיה אקשן". גם מירי חן, חברה של בני מעונה 5, אמרה חד וחלק שכל מי שיגיד שהוא לא היה רוצה לחזור לאח הגדול - משקר.

אלדד וקארין רוקדים דרך החלון (תמונת AVI: mako)
אלדד וקארין רוקדים דרך החלון | תמונת AVI: mako

ומה חושבים על זה מודחי העונה הנוכחית? קארין כמובן "חייבת להיכנס" לטענתה, אולי בגלל בן הזוג הטרי שהשאירה בבית, אלעד הנסיך גם פירגן ואמר שהוא מת על האנשים בבית, יאיר השחקן הודה שהוא דווקא לא היה רוצה לחזור, ורק אורטל, הלא היא אב"ד, אמרה בנחרצות: "זה ממש לא מפתה לחזור לכלא". איך אמרה מירי, שקרנית. 

"יש לי הרגשה שדייר חדש מעונות קודמות יזכה"

לאון במסיבה (תמונת AVI: mako)
לאון במסיבה | תמונת AVI: mako

אז קדימה, בוא ניגש לעיקר, להימורים: אביבית מהמרת בעיקר על דיירי העונה הראשונה - ונסה, בובליל ולאון, ומוסיפה לרדימה גם את עמיר גולדברג. לאון מצידו מכחיש את ההשתתפות שלו ומהמר על עינב מהעונה שלו, מעיין חודדה מהעונה השנייה ועל מנחם בן מעונת ה-VIP, כך או כך או משוכנע: "יש לי הרגשה שדייר חדש מהעונה הקודמת יכול לגמרי לזכות".

אביבית במסיבה (תמונת AVI: mako)
אביבית במסיבה | תמונת AVI: mako

את התשובות האמיתיות נדע כולנו רק הערב כשהדיירים החדשים יצעדו על השטיח האדום וייכנסו בזה אחר זה (שוב) לבית הכי מפורסם במדינה. בינתיים אנחנו רק יכולים לפנטז על השילובים שהמהלך הזה יכול לספק לנו, למשל איך יראה בית האח עם להיא גרינר ואביבית בר זוהר בתוכו: "היינו רגיל, לא מדברות", צוחקת אביבית, אבל דווקא ליהיא משתעשעת עם הרעיון: "הייתי נותנת לה לשים לי ריסים".

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 23:00

"האח הגדול": כניסת הדיירים החדשים-ותיקים - הערב ב-21:00