כמה פעמים לאורך העונה נפתח לכם התיאבון אחרי שראיתם בטלוויזיה את השופטים טועמים את המנות שמכינים חברי הנבחרת? מיכל, יונתן, חיים ואייל התווכחו לא פעם על מרקמים, תבלינים ומה שביניהם אבל ארבעתם מסכימים פה אחד על החוויה הפחות מהנה שכרוכה בהשתתפות בתכנית - העליה במשקל. בתקופת הצילומים כל אחד מהם זוכה לטעום מעל 155 מנות, כמעט 15 מנות בכל יום צילום - וזה עוד לא כולל את האודישנים. מערכת "חי בלילה" יצאה לבדוק כמה השמין כל אחד מהשופטים, וחשוב מזה - איך הם יורידו את הקילוגרמים העודפים.

עוד בתכניות קשת:

"אתה לא מרגיש שאתה אוכל"

רושפלד בטעימות (תמונת AVI: mako)
לא מגלה את המשקל. רושפלד בפעולה | תמונת AVI: mako
השיאן חיים כהן, שהעלה 8 קילוגרמים בשלושה חודשים בלבד, כבר למוד ניסיון. מדי עונה הוא מעלה במשקל ואז עובד קשה כדי להשיל אותו: "זה גיהנום להוריד את זה אחר כך", הוא מודה. אחריו במקום השני נמצא אייל שני שהוסיף 4 קילוגרמים למשקל גופו, אבל המצב נראה מבטיח בגזרה שלו - חבריו לכס השיפוט מגלים שהוא הצליח להוריד כבר 2 קילוגרמים והוא ממשיך במשטר קפדני כדי לחזור לשגרה. יונתן רושפלד, לעומת חבריו, בוחר לא להסגיר נתונים אבל אם בוחנים תמונות שלו לפני ואחרי העונה אפשר לראות הבדלים במשקל, אולי זאת הסיבה שהוא החליט לקחת הפסקה מהתכנית.

אין תמונה
צריכה לחזור לכושר בשביל התמונות בביקיני. אנסקי
אחרונה חביבה היא הצלע הנשית בפאנל, מיכל אנסקי, שהצליחה לשמור על הגזרה יחסית לתנאים המאתגרים: "זה מטריף את המוח לאכול ביסים קטנים אתה לא מרגיש שאתה אוכל", היא הסבירה. מיכל העלתה רק שלושה קילוגרמים, כנראה בזכות הכושר עליו היא מקפידה לשמור לאורך כל ימות השנה.

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת, 23:00