אז מה הדרך הנכונה לצלם את התמונה הכי טובה לאינסטגרם? אם זה תלוי בשני כהן, כדאי שתשאלו מישהו אחר, מבחינתה, לאפליקציית הפילטרים הזו אין מקום בחייה.

בעקבות מערכון ה"מכללייק" ששודר ב"ארץ נהדרת", פנינו לשני כדי לשמוע מה דעתה על כל תרבות הלייקים והפילטרים, והאמת, קצת הופתענו, מדובר באחת הישראליות היחידות שלא מחזיקה בחשבון אינסטגרם פעיל: "ניסיתי קצת, אבל זה לא עובד, זה פשוט לא אני. זה לא שאין לי פייסבוק  אבל הוא רק לחברים האמיתיים שלי. אני קשה, קשה מאוד", היא אומרת.

"זה נורא לא פייר, כי אתה לא יכול שלא לעשות לייק"

לפני שאתם מוצאים את עצמכם מגחכים איך זה ייתכן שכהן נשארת הרחק מהאחור, היא מעדכנת שאתם יכולים להסיר דאגה מליבכם: " ברור שיש לי קבוצת וואטסאפ של המשפחה המצומצמת מאוד, לשם אני שולחתי של תמונות של המשפחה, ושל התינוקת שלי יהלי", היא מספרת, "אנחנו מתעסקים בזה המון ב"ארץ נהדרת" בעונה הזו, זה בלתי נמנע העניין הזה שאנשים ממש רוצים שיראו את החיים שלהם מפולטרים ורוצים שיעשו להם הרבה לייקים. הם שמים תמונה של התינוק שלהם וזה נורא לא פייר כי אתה לא יכול שלא לעשות לייק."

גם לגבי אימהות בעידן הסלולארי, לשני יש הרבה מה להגיד, ונראה שהעניין הזה הולך לככב חזק בעונה הנוכחית של "ארץ": " יש אימהות שכותבות לתינוק שלהם: 'לפני שנה הגחת לעולם והארת את הבית, מי היה מאמין?', כאילו הוא לא יודע לקרוא, אז למה?", היא צוחקת, "זה משעשע את כולנו וזה חייב לקבל התייחסות. חבל שמה שחשוב היום זה אם יעשו לך לייק, וזה בעצם מה שהופך אותך לשווה, זו בעיה."

חי בלילה, רביעי, חמישי ושבת, 23:15

ארץ נהדרת, שישי ב-21:30