הסרטון שבו נראית בחורה צעירה כשהיא יורקת לתוך מנה רגע לפני שהיא מגישה אותה, עורר לא מעט הדים ותגובות קשות ברחבי הרשת. בעל אולם האירועים בו התרחש המקרה, מאיר רבינוביץ' מספר על הרגע הראשון בו שמע על המקרה: "נדהמתי כשפנו אליי מאמצעי התקשורת, ברגע שהבנתי וראיתי את הסרטון זימנתי את המעורבים והם הסבירו לה שמדובר בסוג של צחוקים בין החברים למשמרת, לצערי הרשת לקחה את זה למקום מאוד רחוק וזה עושה רע מאוד לילדים בני 17".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

הסרטון המדובר גרם ללא מעט נזק לבעלי האולם שסיפר:  "קשה להסביר איזה רעש עושה דבר כזה לבעל אולם, הנושא נבדק ע"י עורכי הדין שלנו והמשטרה, זה לא משהו מובן מאליו, יש לנו מוניטין גבוה שאנחנו רוצים לשמור עליו".

המלצרית שצילמה את הסרטון, לא הצליחה להתמודד עם השיימינג והתגובות הקשות מהרשת וסיפרה לצוות "חי בלילה" את הגרסה שלה למקרה: "זה היה בזמן ההפסקה שלנו, עשינו את זה בתור בדיחה, לא חשבנו שזה יגיע לרשת. אני יודעת שזה לא בסדר וזה היה ברגע של שטות, אני מודה בזה וממש מצטערת, זו הפרנסה של כולם, גם שלי". אחרי שהבינה את הטעות ואת גודל הנזק שנגרם היא מוסיפה: "האוכל שירקתי לתוכו לא הוגש לשום שולחן, זה היה של המלצרים, אני מבקשת ממכם, החיים עוד לפניי, תסירו את הסרטונים".

למרות ההתנצלות, מאיר רבינוביץ, הבעלים של האולם בו התרחש המקרה, מספר שהוא מתכנן להגיש תביעה כנגד המשתתפים בסרטון: "הם גרמו לנו נזק אדיר".

 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12