מספר חודשים לאחר הפרשה שהתפוצצה ובה נשמעו טענות כנגד בעלה סילבן שלום, ג'ודי ניר מוזס שלום מחליטה שהגיע הזמן להגיב. בראיון עם נדב בורנשטיין ל"חי בלילה", ולראשונה מאז אותה סערה תקשורתית, היא מתייחסת לציוצים המאיימים שכתבה בטוויטר כנגד המתלוננות. 

יש לך ביקורת חריפה נגד נתניהו – את קובעת בטוויטר שהוא דיקטטור, מלך. שאשתו מלכה

"אין לי שום טענה נגד שרה נתניהו, אני מאוד מחבבת אותה. שרה נתניהו לא חייבת שום דבר לאף אחד פה, היא 'אשתו של', אתה לא הצבעת בקלפי שרה נתניהו אתה הצבעת ביבי. אני חושבת שעושים עוול בעניין הזה כי האישה הזו היא לא נבחרת עם, אם אתה רוצה תפנה לבעלה שמסכים להתנהגויות מסוימות". 

את אומרת את זה כמי שאולי נפגעה מהתואר אשתו של?

"אני? מה פתאום. אני עכשיו מרגישה הרבה יותר חופשייה, והדבר האחרון שאכפת לי הוא מה יאמרו עליי. זה ממש לא מטריד את מנוחתי, כי אני אומרת את האמת שלי ואני שלמה עם הדברים שאני עושה. אותי אישית זה לא מעניין, אני חושבת שאני אדם מאוד מאוד ישר".

האשימו אותך בבריונות נגד נשים בציוץ שכתבת.

"מי האשים אותי? זהבה גלאון? מה זה האשים אותי?".

לא רק. ארגוני נשים, זהבה גלאון.

"אני לא שמעתי על ארגוני נשים שמאשימים אותי, ואני לא איימתי על נשים. אתה יודע, כל אחד יכול לקחת את זה לכל כיוון שהוא רוצה. אני חושבת שאני מייצגת נשים יותר מכל אחת שמייחסת לעצמה ייצוג נשים, אני מרגישה את זה ברחוב, ואני מרגישה את זה ברשתות החברתיות".

צייצת שיש לך מידע, שאת "לא במוד להכפיש".

"אני לא מכפישה נשים. אני אוהבת נשים, אני חושבת שהן העם הנבחר והן הגיעו להישגים מאוד גדולים. אני חד משמעית בעד נשים אז לייחס לי איומים? סבבה, לכו על זה אין לי בעיה".

אז לא הבינו אותך נכון?

"שיבינו. כל אחד יכול להבין מה שהוא רוצה, זה לא בעיה שלי מה אנשים מבינים. אני אומרת מה שאני חושבת, אני אומרת את האג'נדה שלי, האמת שלי. אם יש מי שמבין איך שהוא רוצה, ולסלף ולתקוף אותי, אז סבבה שילכו על זה".

אגב, למה לא שמענו אותו מגיב לפרשה?

"למה שתשמע אותו?".

למה? יש הרבה דברים שמעניין לשאול אותו ואני בטוח שהוא רוצה להסביר את עצמו.

"למה? מי אמר? הוא לא במשחק הציבורי וזהו זה מאחוריו".

מה שלומו?

"אה מה שלום סטיב, בסדר, חמוד מתוק, בסדר בנסיבות הקיימות".

תלונה ראשונה. סילבן שלום (צילום: גיגי באדיבות mako)
צילום: גיגי באדיבות mako

רמזת השבוע שייתכן שתנסי להיבחר לכנסת. אם תהיי ח"כית מה הדבר הראשון שתעשי, שבוער בך?

"אני אגיד לך מה הבעיה, הכוח של חברי כנסת הוא די מינורי וזה עוד שיקול".

שוב ביקורת נגד נתניהו?

"אני אלך ישר על הקודקודיה".

נשמע שהאירועים של החודשים האחרונים דווקא טענו אותך, את נשמעת נלהבת במיוחד.

"האמת שאני אש, אני חמה ולא כדאי להיכנס לידיים שלי".

בחודש האחרון כתבת ורמזת שנתניהו תיגמל את מי שעבד איתו, גם אמרת שביבי לא עושה שום דבר כדי לפתור את גל הטרור. ואולי הדבר הכי חריף, ציוץ שהעלית ואחר כך מחקת, על השופטת שפסקה בעד מני נפתלי בו הזהרת אותה כי מכינים עליה בבית נתניהו תיק עב כרס.

"אני כתבתי שמכינים עליה בבית נתניהו תיק עב כרס?".

זה היה הציוץ שנמחק.

"לא היה כזה דבר, אתה מסלף את מה שאני כתבתי. אני חושבת שהמזל הגדול של שרה נתניהו זה שיש לה עו"ד אחד הטובים, אם לא בין הכי טובים במדינת ישראל, יוסי כהן. אני חושבת שאם כבר ללכת למאבקים, זה עם האיש הזה. אני אף פעם לא כתבתי שהם מכינים תיק בבית נתניהו, זה סילוף הציוץ. אם באמת הייתי כותבת, הייתי עומדת מאחורי זה".

אני יכול להקריא את זה: "השופטת דיטה פוזנר היקרה, סתם שתדעי שברגעים אלו ממש נאסף אודותייך תיק עב כרס שבו נפרשים כל סודות חייך, קשרייך, השלדים בארון ולמי הצבעת".

"אני הזכרתי שם את המילה נתניהו כפי שאתה ציטט בהתחלה?".

לא – אבל למי התכוונת? מי מכין תיק רגע אחרי הפסיקה נגד בני הזוג נתניהו? בוז'י?

"חמוד שלי, אני לא הזכרתי שמות אז אל תכניס לפי מילים שאני לא הכנסתי. אם הייתי רוצה לציין למי התכוונתי הייתי מציינת, נכון? זהו".

 "חי בלילה"- רביעי, חמישי ושבת אחרי "היום בלילה עם גורי אלפי"