בסדרת כתבות מיוחדת של "חי בלילה", נחשפת תעשיית מצלמות הסקס בישראל, שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות. כאמור, אלפי נשים בישראל, רובן סובלות ממצוקה כלכלית, מצטלמות בעירום מסלון ביתן כדי להשלים הכנסה. בכתבה הקודמת חשפנו ריאיון עבודה שצולם במצלמה נסתרת, בו מנהל אחד האתרים המובילים מספר לאפרת התחקירנית איך העסק עובד וכמה אפשר להרוויח מזה.

כעת, הסכים מנהל האתר אליו התראיינה אפרת, לעלות לשידור ולהתעמת עם נדב בורנשטיין. הוא אמנם מצולם מהפנים ומטה, אבל זה לא בשביל להסתיר את פניו מהקרובים אליו, שלדבריו יודעים היטב ממה הוא מתפרנס. "כולם יודעים, משפחה, חברים, מעגל קרוב, מעגל רחוק יותר", מספר אמיר. "אני לא מתבייש במה שאני עושה". כשנשאל אמיר שאלה קצת ישירה יותר, האם אשתו מצטלמת או הצטלמה בעבר לאתר, הוא השיב באופן מפתיע למדי: "לא, היא לא רצתה. אני ואשתי דנו בעניין, אני מוכן, אני לא חושב שהדבר הזה הוא פסול, מדובר בעבודה חוקית, עבודה מהבית, אנשים נורמטיביים עושים את זה. אני לא חושב שאם אשתי הייתה עושה את זה, זה היה פוגם מכבודה".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

לטענתו של אמיר מדובר בעבודה מסודרת, שנעשית באופן דמוקרטי לחלוטין, והוא הודף לחלוטין כל השוואה לזנות. "אנחנו לא חוטפים אף בחורה מאוקראינה, אנחנו לא עושים את זה במחשכים, זאת השוואה פשוט מחליאה", טוען אמיר. "העבודה שלנו דומה לבחורות שמשתזפות בחזה חשוף באילת". לגבי הטענה שחלק מהנשים העוסקות בזנות התחילו בוידאו צ'טים והתגלגלו לרחוב, טוען אמיר שההיפך הוא הנכון: "מרבית הבחורות שמגיעות אלינו אומרות לנו - איזה מזל שיש את האופציה לעבוד במשהו וירטואלי, כי יכול להיות שבנסיבות אחרות הייתי הולכת למקום יותר גרוע. אצלנו באנונימיות ודיסקרטיות מרוויחים את אותו כסף, עם פנסיה, עם פיצויים, היא יכולה ללכת לבנק ולהוציא משכנתא, ולקנות דירה", סיכם.

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12