אין תמונה
פוליטיקראש. לפוליטיקאים יש חיים?
רוצים לצפות בחדשות אבל לא מסוגלים להתנתק מקנדי קראש? עכשיו אתם יכולים לשלב בין השניים. משחק רשת חדש העונה לשם "פוליטיקראש", מחליף את הממתקים המוכרים בפנים מוכרות עוד יותר: ראש הממשלה ביבי נתניהו ולצדו יאיר לפיד, בוגי יעלון, נפתלי בנט ושי פירון.

"נחשפתי כמו כולם לקנדי קראש בפייסבוק כי כולם מדברים על זה", מספר יוצר המשחק יואב בן פורת למערכת "חי בלילה". "בעקבות כל הדיבורים הורדתי את המשחק בשבוע שעבר אבל בינתיים לא ממש התמכרתי. בגלל שאני עוסק הרבה בממים וגם בונה אתרים, חשבתי לשלב את שני הנושאים החביבים עליי. הורדתי מנגון שיש ברשת, והתחלתי לבנות משחק. זה שילוב של ביזנס ופלז'ר".

"פוליטיקאים תמיד מספקים חומרים לממים"

בן פורת מעיד שהוא מאוד אוהב להשתעשע עם תחום הפוליטיקה. "פוליטיקאים תמיד מספקים לנו חדשות, או יותר נכון חומרים לממים, ומה שיצרתי זו מעין סאטירה פוליטית, שלב אחד מתקדם יותר ממם".

זו לא הפעם הראשונה שבה בן פורת מתעסק עם פוליטיקאים. פרט לממים שהוא יוצר ומעלה לעמוד הפייסבוק שלו, כחודש לפני הבחירות האחרונות הוא יצר משחק בשם "סופר בנט", שבו דמותו של סופר מריו הוחלפה בנפתלי בנט.

כאמור, במשחק הנוכחי, שכולל מאות שלבים, הוא צירף לבנט ארבעה פוליטיקאים נוספים. "זו החמישייה הכי פופולרית בכנסת", הוא מציין. "אמנם את יאיר לפיד אני לא אוהב במיוחד אבל זה לא קשור לבעד או נגד. פורת מוסיף שהוא  אישית הגיע בינתיים רק לשלב שמונה ומקווה שאנשים יצליחו לשבור את השיא".

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00

עשיתם לנו לייק?