חולים במגדל היוקרה בת"א הפרו בידוד וחגגו   (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
ההודעה ששלחה חולת הקורונה לדייר הבניין | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

במגדל היוקרה מידטאון שבתל אביב ישנם לפחות עשרה דיירים שנדבקו בנגיף הקורונה, חלקם במסיבת יום ההולדת של טיטי איינאו שנערכה באחת הדירות במגדל. בסוף השבוע האחרון, חלק נכבד מהדיירים האלה שנמצאים בבידוד החליטו לערוך ארוחת שישי, שכללה סעודה וריקודים של חולים מאומתים המפרים בידוד ומסכנים את שאר דיירי הבניין.

מלבד אותם חולים אשר גרים באותו הבניין, הם הזמינו חולים נוספים המתגוררים במקומות אחרים. את האירוע הם תיעדו בחשבון האינסטגרם שלהם, והסרטונים והתמונות הגיעו ליתר דיירי הבניין, שהחליטו לפעול והתקשרו למשטרה. הם סיפרו לשוטרים כי החוגגים הם חולים מאומתים על ידי משרד הבריאות, ובעקבות זאת השוטר שהגיע למקום סירב להיכנס ללא חליפת מגן וקרא לצוות נוסף עם מיגון מתאים.

לאחר המקרה, אחת החולות שלקחה חלק באותה ארוחה כתבה הודעה נוזפת לאחד מדיירי הבניין, על כך שהזעיק את המשטרה. "ההתנהגות שלך היא צרת עין וקטנונית", כתבה החולה, "אני מתביישת שאני גרה באותו בניין יחד עם חזיר קנאי ונוכל כמוך. מה עינך צרה שאנשים חולי קורונה ששבועיים בבידוד יושבים לבד, ורוצים לאכול יחד ארוחת שישי? כנראה שאתה לא מבין את החשיבות של ארוחת שישי לעם היהודי, אבל אל תפריע לנו למסורת, כל עוד אנחנו שומרים על היגיינת שאר דיירי הבניין בחבישת מסיכות במרחבים הציבוריים ועלייה במעלית משא בלבד".



בעקבות התקרית הוגשה תלונה במטרה, ורק אתמול (ראשון) בערב, אחת ממשתתפות האירוע הפרה שוב את הבידוד, וניידת שהגיע למקום נתנה לה קנס על סך 5000 שקלים.

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק".

משטרת ישראל מסרה בתגובה: "עם קבלת התלונה במשטרה בגין מסיבה שנערכה בבניין ובה השתתפו לכאורה מספר חולי קורונה, שוטרים שהגיעו למקום רשמו לשתיים מהדיירות דו"חות אזהרה ונפתחה חקירה שעודנה מתנהלת בימים אלו".