"הכוכב הבא" הגיעה אתמול לאחד מרגעי השיא שלה, כאשר האברכים המזמרים, אריה וגיל גת, נתנו ביצוע מרגש ל"סאונד אוף סיילנס" של סיימון וגרפונקל. "זה באמת היה קטע מרגש", אומר צביקה הדר, "יש את הקטעים האלה, שהם מעבר לשירה רגילה. כשמגיעים לאיזשהו קתרזיס". באותה נשימה הבהיר הדר כי "בסופו של דבר, מה שקובע זה הכישרון המוזיקלי".

"עשיתי שינוי, אין ספק"

אחד השינויים הבולטים במעבר מ"כוכב  נולד" ל"הכוכב הבא" הוא המעבר של צביקה הדר מעמדת המנחה לעמדת השופט. אחת השאלות שהופנו להדר מפייסבוק, תהתה על הסוויצ' שעשה בדרך לכס השיפוט: "עשיתי שינוי, אין ספק", אומר צביקה. "אתה מסתכל על התכנית מנקודת מבט אחרת".

"תסתכל על אסי", הוא מרחיב, "כשהוא מנחה את התכנית - כל האנרגיה שלו הולכת לכיוון המתמודד. הוא אמפתי אליו מעבר לרמת השירה. כל האנרגיה שלך זה להחזיק את התכנית ולהראות מה קורה עם המתמודד הזה שנמצא מאחורי המסך. בתור שופט, אתה מנסה לחדד את שמיעתך המוזיקלית ומנסה להביא איזה אינפוט בנוגע למה שקורה באותו רגע".

הדר רשם לעצמו הישג נוסף, כשהוא הוכתר בידי נדב כשופט הראשון שאסי עזר לא מתפרץ לו לשידור במהלך הראיון ל"חי בלילה". הדר מסביר כי בשל קושי לשמוע היטב באמצעות האוזניה, ביקש מעזר לחסוך ממנו את הפריצה הספםונטנית שלו לשידור: "אמרתי לו 'עזוב אותי אסי, אל תקפוץ לי בראש, אני בא להתראיין ולדבר בכיף". בתגובה, הציע נדב שיבוא להתראיין אצלו מדי יום. 

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00

בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק