בשעות האחרונות פורסמה תמונה יוצאת דופן בלי התקשורת החרדיים, בה מופיעים נכדיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביחד עם האדמו"ר מסאטמר. האדמו"ר שעומד בראש חסידות סאטמר האנטי-ציונית, נמצא בימים האלה בביקור בישראל, במסגרתו הוא מבקר במוסדות חרדיים שלא מתוקצבים על ידי המדינה ומעוניין לתמוך בהם כספית.

באחד ממוסדות הלימוד בהם ביקר האדמו"ר לומדים גם בניה של נועה רוט, בתו של נתניהו מנישואיו הראשונים למיקי הרן. לרוב, משפחת רוט לא נחשפת בכלי התקשורת, אבל התמונה המדוברת פורסמה בכלי התקשורת החרדיים דווקא בגלל הקשר לראש הממשלה. החסידות של האדמו"ר מתאפיינת בקנאות והתנגדות אידיאולוגית לקיומה של מדינת ישראל, ולכן התמונה הופכת למעין תמונת ניצחון של המתנגדים לקיומה. 

ביקור האדמו"ר מסאטמר בישראל כבר הפך לאירוע פוליטי מתמשך. האדמו"ר תקף את המפלגות החרדיות כשאמר שהן מוכרות את התורה רק כדי לשבת בממשלה, דווקא בעיתוי רגיש פוליטית בו עוד לא הורכבה קואליציה. אביגדור ליברמן התייחס לביקור ואמר שרשויות המס צריכות לחקור את ההתנהלות הכלכלית שלו, ועוד הוסיף שהאדמו"ר מסית כנגד הציבור בישראל.

התמונה המדוברת מתווספת לתיעוד נוסף שפורסם לפני כשבוע באתר "חדרי חרדים", שם נראו נכדיו של נתניהו ממתינים לשיירה של האדמו"ר. אז נכתב: ""אין ספק כי מדובר בניצחון סוחף של חסידות סאטמר, שנכדיו של ראש ממשלת הכופרים משתתפים בקבלת פניו של הרבי הגדול ביותר בעולם, המתנגד הגדול ביותר למדינת ישראל וחוקיה, וזה שמתקצב את מי שלא רוצה לקחת חלק במדינה".