על המסך, מיכל אנסקי היא שופטת רגישה ומתרגשת, אבל מסתבר שהחלום הגדול שלה הוא בכלל להיות צלמת, והיא לחלוטין חיה את החלום, לפחות באינסטגרם, שם היא מקפידה לשתף שלל סוגי תמונות שונות, כולל רגעים משפחתיים וגם כאלה בביקיני.

"פתחתי אינסטגרם כשהייתי בחופשה בתאילנד עם המשפחה", מספרת אנסקי, "אבל הדברים העיקריים שאני מעלה כיום הם ירקות ופירות, בעיקר כאלה מזנים מיוחדים. שווה לעקוב". למרות הבחירות ההגיוניות שלה במוצרי מזון כמושא העיקרי לצילומים שלה, מתברר שעגבניות ואננסים הם לאו דווקא מה שהיא הכי אוהבת לצלם: "בני אדם הם הדבר שאני הכי אוהבת להתבונן בו", היא משתפת, "יש לי הרי שני אבות, אלכס אנסקי ואלכס ליבק, שהוא חתן פרס ישראל לצילום, והוא לימד אותי להסתכל אחרת על העולם."

"זה לא נעים כשקופץ עלייך פפראצי"

מי שעוד מככבים תדיר בחשבון האינסטגרם של אנסקי, הם חבריה לכס השיפוט ב"מאסטר שף", כשהתיעוד הכי זכור שלה מהעונה האחרונה קרה באותה סערה בלתי נשכחת באמצע דצמבר האחרון: "חשבתי על זה לפני כמה ימים: אנחנו נתקעים בשלג, ישנים בנווה אילן בחדרי ההלבשה שם, מכוסים במפות ובלי חשמל. זה לא נתפס וגם היום נראה לי כמו חלום", היא צוחקת.

מאסטרשף נצורים בשלג (צילום: מתוך האינסטגרם של מיכל אנסקי)
זכרונות מהסערה | צילום: מתוך האינסטגרם של מיכל אנסקי
אמרנו עגבניות, דיברנו על הקולגות, אבל מה עם בני המשפחה של אנסקי, ובמיוחד הבת הקטנה שלה שמככבת גם היא תחת הפילטרים של האינסטגרם? גם בנושא הזה היה לה לא מעט מה להגיד: "זה עניין נורא אישי. שנים נמנעתי מלחשוף את הבת שלי", היא אומרת, "החודש היא תהיה בת שלוש וזה לא נעים שאני אוספת אותה מהגן וקופץ עליי פפארצי. כשיש לי שליטה על זה, ואני מראה אותה אוכלת בצל ירוק, זה סוג של העברת מסרים אישיים, אז מדובר ברגשות גאווה של אימא וזה לגיטימי."

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת ב-23:00

עוד בתכניות קשת: