השבוע האחרון היה מאתגר במיוחד עבור חיים כהן: במשימת הסופרמרקט הוא וחבריו לפאנל השופטים נתבקשו להפשיל שרוולים, להיכנס למטבח, להדריך את המתמודדים ולבשל מנה משלהם. אבל מה שהתחיל כרגע האהוב עליו ביותר בעונה, הסתיים בהדחה עצובה במיוחד, כשנאלץ להיפרד מהמתמודדת שהודה שהוא קצת מאוהב בה, צילה עופר: "זה היה רגע כואב מאוד. אנחנו כל הזמן אומרים למתמודדים 'תתפתחו' אבל היא רצתה להביא את המטבח שלה. הערכתי את הנחישות של צילה אבל התחרות אכזרית", הוא אומר.

"בתחרות הזאת הכל עוד פתוח"

צילה וריקי מקבלות שיעור מחיים (תמונת AVI: mako)
"הערכתי את הנחישות שלה". חיים וצילה | תמונת AVI: mako

זו העונה הרביעית בה כהן משתתף כשופט, אבל מסתבר שאפילו הוא, עם כל הותק שצבר במטבח, לא היה מתחלף עם המאסטרים הפוטנציאליים: "אני לא הייתי מתמודד ב'מאסטר שף'. מה אני משוגע? זו התאבדות. כל הלחץ בזמנים, הכל קורס לך, מסתכל עליך כל עם ישראל. מי צריך את זה?". בעוד המתמודדים עסוקים בלפלס את דרכם אל הפסגה, השופטים מנהלים מאבק משלהם - הקרב נגד המשקל: "במהלך הצילומים אנחנו מעלים בין ארבעה לשישה קילו, זה גיהנום להיפטר מזה אחר כך", הוא צוחק.

עוד בתכניות קשת:

 

ככל שהגמר הגדול הולך ומתקרב, דווקא כהן וחבריו השופטים שליוו את המאסטרים באינטנסיביות מתחילת דרכם, מתקשים להמר על המנצח: "אני לא יודע מי הולך לזכות. גם אם יש פייבוריט, כשמגיע הרגע המותח יש מי שיכול להישבר וליפול ויש מי שיכול להגיע ממקום יותר נמוך למעלה, הכל עוד פתוח".

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 22:45