סקר שערך עיתון ה"סאנדיי טלגרף" בקרב 1,200 תושבי אוסטרליה, חושף נתון מפתיע במיוחד: 43.6 אחוזים מהנשאלים הודו שהם מזייפים אורגזמה. אם חשבתם שהזיופים קורים בקרב המין הנשי בלבד תחשבו שוב: חלק גדול מהגברים שהשתתפו בסקר הודו שגם הם עשו זאת לא פעם. בנוסף, כ-25 אחוזים מהגברים הודו שהם משקרים ואומרים "אני אוהב אותך" במהלך קיום יחסי מין, לעומת 6.1 אחוזים מהנשים. "גברים משקרים במיטה על הכל ובסוף מאשימים את הנשים. הרבה פעמים הם משקרים לגבי החשק המיני שלהם, בעיקר גברים נשואים", אומר ד"ר דניאל דריי, סקסולוג ומטפל מיני. דריי אומר שלמרות שהסקר פורסם מעבר לים הוא מאוד משקף את המציאות הישראלית.

אז איך בעצם גברים יכולים לזייף? זאת אמנם משימה לא פשוטה, אבל דריי מסביר שבזמן החדירה הגבר יכול להמשיך בפעילות גם אם אין לו זקפה. במצב כזה הוא לא באמת נהנה, רק מחכה שהאישה תגמור: "יש גברים שגומרים ולא שופכים והם משקרים בקשר לזה יותר מפעם אחת וממשיכים כאילו לא קרה כלום", הוא מוסיף. השקרים הרבים שהם מספרים נובעים מאגו ובושה, כשהגבר לא מרגיש בנוח במידה והוא לא מצליח לספק את הפרטנרית שלו והוא לא רוצה לפגוע בה. 

"סקסולוגים מלמדים גברים איך מזייפים אורגזמות, ואיך לצאת סופרמן כדי לא להצטייר כבעייתים. גברים מאוד שבירים גם אם זה לא נראה כך. הם מאוד עסוקים במהלך המין במה תחשוב עליהם הפרנטנרית, לגבר מאוד חשוב להיות מאהב טוב", אומר ד"ר דריי, שמודה שהוא עצמו זייף לא פעם. והטיפ שלו לנשים הישראליות: "לא לשכוח שהגבר שברירי יותר ממה שהוא מראה כלפי חוץ. ברגע שתתנו לו להרגיש טוב עם עצמו במהלך האט המיני אתן תכבשו אותו לגמרי".

"חי בלילה", ראשון עד שלישי, 23:00