ביום הם מנהלים משרדים, תיקים ממשלתיים ומתעסקים בסוגיות מדיניות, ובלילה? רק לאחרונה גילינו שברק אובמה יודע להעסיק את עצמו גם מעבר לניהולה של איזו "מדינה קטנה במערב". אובמה לא ניסה להסתיר, והודה: "שיש לי זמן פנוי, אני אוהב לצפות בהומלנד". לאחר מכן הוא גם המשיך ואמר כי הוא צופה ב"בית הקלפים", ו-"משחקי הכס". אז אם לאובמה יש זמן לצפות בסדרות טלוויזיה, האם גם הפוליטיקאים שלנו מוצאים את עצמם בפורקן מול המרקע?

"אני לא מצליח לברוח מהפוליטיקה, בסוף חוזרים לזירת הפשע"

כנראה שלאובמה יש טעם טוב בסדרות טלוויזיה, כי הוא חולק מקום של כבוד עם שלי יחימוביץ'. גם היא מודה כי היא מאד לצפות בסדרת המופת האמריקנית: "הומלנד". אהבה אחרת וקצת יותר מפתיעה של יחימוביץ', היא סדרת הערפדים היצרית: "דם אמיתי". ומצדו השני של המתרס, עומד בוז'י הרצוג. "אני מכור לבית הקלפים ולפולישוק, בדיוק כמו אובמה אני מכור", מתוודה הרצוג. למרות הבריחה הקלה מן המציאות, בסופו של דבר הרצוג מודה כי הוא חוזר למנהגים המגונים של הפוליטיקה: "גם בשעות הקטנות של הלילה אני לא מצליח לברוח מהפוליטיקה, בסוף חוזרים לזירת הפשע".

יו"ר ההסתדרות הציונית, יצחק הרצוג (צילום: פלאש 90, מרים אלשטר, חדשות)
במה בוז'י צופה? | צילום: פלאש 90, מרים אלשטר, חדשות

משבר במרצ? בועדת הכספים? לא ולא. זהבה גלאון במצב חירום מאחר והסדרות האהובות עליה בהפסקה: "עכשיו אני במשבר כי 'הומלנד' ו'האישה הטובה' יצאו לחופשה", מספרת גלאון. אל מול הפוליטיקאים חובבי הטלוויזיה שלנו, מתייצבים גם כמה חברי כנסת שטוענים כי סדרות טלוויזיה הן לא בדיוק כוס התה שלהם. חבר הכנסת משה פייגלין טוען שזמנו פשוט יקר מדי: "יש לי יותר מדי דברים למלא בהם את זמני, מאשר טלוויזיה". גם חברת הכנסת סופה לנדבר לא כל כך נמשכת לעניין: "אם יש לי זמן פנוי אני פשוט קוראת ספר". 

לכבוד השנה האזרחית החדשה, חי בלילה תשדר הערב מרתון שידורים מיוחד, החל מ-23:50, ועד אור הבוקר הראשון של 2014