אייל החליט לצאת לטיול החלומות שלו, עזב מאחור את העבודה, האישה והילדים וטס לבואנוס איירס שבארגנטינה. אלא שביום האחרון של הטיול שלו, רגע לפני החזרה לארץ, הוא שוחח עם בחורה בטינדר וקבע להיפגש עמה. השניים קבעו דייט בבר מקומי ומשם המשיכו לחדר במלון ודווקא אז העניינים התחילו להסתבך. אייל שוחח עם נדב בורנשטיין ב"חי בלילה" ושיתף על החוויה המטלטלת שהוא עבר. "הלכתי למלא אמבטיה, כשחזרתי הרמנו כוסית ביחד ומאז אני לא זוכר כלום".

הדייט שהתחיל כתמים למראה, התברר כעוקץ. אייל מספר שלכל אורך הזמן שהם בילו בבר לא התעורר בו חשד לגבי טיב המפגש, אבל אז הוא התעורר בחדר כפות בידיו בזמן שהוא שומע דפיקות בדלת. "שמעתי רחשים, באיזשהו שלב פתחו את הדלת, לא יכולתי אפילו לגשת לפתוח בעצמי. אמרו לי שהשאירו לי הודעות אז אמרתי להם להביא לי את הטלפון כדי שאבדוק. אבל לא היה טלפון, אחד הדרכונים היה חסר ועוד כמה דברים שנעלמנו מהחדר".

זה קורה ממש לפני שאתה צריך לטוס, איך אתה מצליח להתארגן?
"בקושי הצלחתי להגיע לטיסה, עדיין לא הרגשתי את הרגליים. עברתי ביטחון בקושי וטסתי. זאת הייתה חוויה שאני בכלל לא יודע מה קורה איתי".

מי שבעצם מזעיקה אבטחה זו אשתך, היא מודאגת כי אתה לא עונה ואז המאבטחים של המלון נכנסים לחדר.
"כולם נבהלו וזה גרם גם לי וגם להם לטראומה, אז זה לא משתלם".

זה גרם לקרע בזוגיות, ממש לפרידה.
"הרבה יותר עמוק מקרע. אני בשוק, חוסר אונים, אני לא מבין בכלל איך קרה לי דבר כזה. איך הצליחו להערים עליי בצורה כזאת. למעשה עד היום, מאז שחזרתי לארץ אני די מסתגר. רוב הזמן בבית, לא בא לי אפילו לצאת או להיפגש עם אף אחת שום דבר".

תגובת עורכת הדין של אייל: "אייל שבור, הוא מרגיש שהוא קיבל עונש על המעשה שהוא עשה, שהוא בגד. להיתפס עם המכנסיים למטה זה אף פעם לא נעים. חיי הנישואים הסתיימו, שני הצדדים לא מעוניינים להיות זה עם זו. אמרתי לו שהוא יצא יחסית בזול, במקומות כמו בדרום אמריקה אחרי שסיממו אותו יכלו גם לעקור ממנו איבר, קרנית או כליה. הוא יחסית עוד יצא במצב טוב, הוא חזר לעצמו. אמנם כשבר כלי, הוא מאוד פגוע ומבויש, אבל יצא מזה בצורה איתנה".