הסופה הגדולה תפסה את כל הכותרות בסוף השבוע האחרון, אבל מי שכבשה את הרשת ביומיים הסוערים האלה, הייתה דווקא מינה רביב בת ה-85, סבתא במשרה מלאה שהפכה לכוכבת ויראלית: "ישבנו בבית, הנכד שלי היה אצלי, ראינו את הפרסומת ל"גו'י", ואמרתי בצחוק שאני אעשה זאת יותר טוב מהשחקן". אבל מה שהתחיל כבדיחה משפחתית הפך ללהיט ויראלי שגרף מעל 150 אלף צפיות.

"סבתא לא קונבנציונאלית"

מי שיזם את את צילום הסרטון, הוא הנכד של מינה, עמית, שהבין כבר מגיל צעיר שיש לו סבתא לא קונבנציונלית: "תמיד אמרתי לה שנעשה דברים גדולים, והיא מפתיעה אותי בכל פעם מחדש, גם בגילה", הוא מספר, ומינה מוסיפה ואומרת שהצילומים לסרטון היו לא פשוטים אבל לימדו אותה להעריך את העבודה הקשה של שחקנים מקצועיים והקשיים שהם חווים.

כמו כל סרטון ויראלי, גם הפעם נרשמו מאות תגובות, רובן ככולן מפרגנות, שהצחיקו מאוד את סבתא מינה: "ביוטיוב יש הרבה תגובות גולשים שאומרים 'איזה סבתא מגניבה', ו'לא ראיתי סבתא כזאת'", היא מספרת. למרות שאין לה תכניות גדולות לכבוש את בימות התיאטרון היא הודיעה שבמידה ועמית יזדקק לשירותיה שנית, היא לא תוכל לסרב לו: "אם הנכד יצטרך משהו קטן אני לא אוכל להגיד לו לא, אבל לעשות מזה קריירה? ממש לא!" היא מסכמת את העניין, ומשאירה הרבה מאוד מעריצים מאוכזבים.

"חי בלילה", ראשון עד שלישי, 23:15