אינספור ישראלים חלמו על הרגע בו יצפו בכוכבי קבוצת הכדורגל "פריז סן ז'רמן", ליונל מסי וניימאר בסופר קאפ הצרפתי שהתרחש באצטדיון בלומפילד. מאז שהקבוצה נחתה בישראל, אלפי אוהדים חיפשו ברשתות כרטיסים כמעט בכל מחיר, ולא מעט נוכלים זיהו את הביקוש האדיר ופרסמו כי הם מוכרים את הכרטיסים הנחשקים במחיר זול לכאורה למשחק.

האוהדים שראו את ההזדמנות, יצרו קשר עם העוקצים שביקשו מהם להעביר את התשלום באמצעות משיכה מכספומט ללא כרטיס, כפי שהתרחש בעוקץ "מארון 5". בנקודה הזו, הרבה מהרוכשים החלו לחשוד אבל העוקצים הפעילו עליהם לחץ וטענו כי הם עצמם מפחדים להיעקץ וכי תמיד יש את האפשרות לפנות למשטרה במידת הצורך. לרוע מזלם, תחושת הבטן שליוותה אותם טרם הרכישה הייתה נכונה, והכרטיסים התגלו כמזויפים. 

"פניתי למישהי שפרסמה שיש לה כרטיסים, כשכל כרטיס עלה 300 שקלים", סיפר אחד הנעקצים ואמר כי התבקש להעביר את הסכום המדובר באפליקציית ביט, "עשיתי את זה אחרי שנשלחו לי דוגמאות של כרטיסים עליהם יש שם מסוים, עם צילום תעודת זהות. השם לא היה תואם לתעודת זהות בכרטיסים, ונאמר לי שזה גיסו שילם. הסתפקתי בזה ושילמתי 900 שקלים".

"היא לקחה את הכסף ואמרה לי שהיא תשלח לי מהמחשב הנייד כשהיא תגיע למלון באילת", סיפר אדם נוסף אשר נכווה גם הוא בעוקץ המדובר, "פה נדלקה לי נורא אדומה ואמרתי שאני מתחיל לנדנד מהדקה הזאת. התחלתי להתקשר והיא סירבה כמה פעמים ופתאום ראיתי שהודעות נמחקו בוואטסאפ. התקשרתי, הטלפון לא צלצל, ידעתי שאני פה נפלתי".