אביחי אוחנה הוא אחד המתמודדים הבולטים בעונה הנוכחית של "האח הגדול", ולא רק בגלל בעיית הראייה איתה הוא מתמודד. במהלך העונה אוחנה סיפק לא מעט אמירות שנויות במחלוקת, בחלקן  שוביניסטיות, כשהבולטת ביניהן מתארת את אשת חלומותיו: "כל אחד צריך שאשתו תהיה תמימה". בראיון עם חיים אתגר ל"חי בלילה", יצאו הוריו של אוחנה להגנתו.

"אני יודעת בדיוק מי זה הבן שלי, הוא הכי לא שוביניסט", הזדעזעה תמר אוחנה מהתווית שהודבקה לאביחי, "הוא הכי מפרגן ויש בנות שיעידו על כך". כראייה, היא מבקשת להתייחס לתיעוד מתוך הבית עצמו ולמערכת היחסים הרומנטית שבנה מתחזק בימים אלה: "רואים על המסך איך הוא מבטל את עצמו בשביל מעיין, ואיך שהוא מפנק ואוהב אותה". הרצון של אביחי למצוא "אישה של פעם" מקבל תמיכה מלאה מההורים, שלא מבינים על מה כל המהומה: "הבן שלי רוצה אישה שתאהב אותו ותהיה איתו ברגעים הקשים שלו, הוא כבר חווה פעמיים אכזבה וזאת לא בושה לרצות אישה של פעם".

ומה באמת ההורים חושבים על האהבה החדשה של הבן? אם זה תלוי בהם כבר אפשר לסגור אולם: "תוך חודש קרו דברים מעולם". נראה שמעיין כבר נכנסה לליבם בני משפחת אוחנה והמחמאות זורמות: "היא מרגשת אותנו ונראית ילדה מדהימה, אנחנו סומכים עליהם שיעשו את הדבר הנכון".

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25