איתי ודנה איימרל הגיעו אמש עם בנם התינוק למסעדת ה"סוהו" בראשון לציון, והופתעו לגלות כי הם אינם מורשים לבלות איתו במקום בשל מגבלת גיל שמונעת כניסה למסעדה מתחת לגיל 25. "אתמול יצאתי עם אשתי ובני בן החצי שנה למסעדת 'סוהו' בראשון לציון", מספר איתי, "בני דודים שלי חיכו לנו בפנים. כשהגענו לכניסה המארחת עצרה אותנו בטענה שאי אפשר להיכנס למסעדה עם עגלה ושהכניסה מגיל 25".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

לא מדובר בפעם הראשונה שמקרה כזה קורה במסעדה המבוקשת. רק בתחילת השנה הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה על ידי בחור בן 24 וחצי, לאחר שלא הורשה להיכנס למסעדה בשל מגבלת הגיל. "חוק איסור אפליה במקומות ציבוריים חל על מסעדות, והוא למעשה אוסר על אפליה מחמת גיל, אלא אם הדבר מתחייב מאופיו של המוצר או של השירות", מסביר עו"ד ליאור חייק שהגיש את הבקשה לבית המשפט, "ההחלטה של המסעדה להגביל את הכניסה מתחת לגיל 25 היא פסולה".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

מסעדת "סוהו" מסרה בתגובה: "המדיניות של סוהו לא השתנתה מזה 18 שנות קיום המתחם. בשעות הערב המקום הופך למרכז בילוי למבוגרים בלבד שמתאפיין באירוח, שלצד הגשת תפריט הסוהו, כולל גם מכירת משקאות אלכוהוליים ולעתים אף מוסיקה רועשת. החל מהשעה 20:00 המקום אינו מותאם לתינוקות ועל כך איננו מאפשרים כניסה שכזאת. אנו מזמינים את הבליינים המאוכזבים לחוויה קולינרית בשעות שהמסעדה מותאמת לתינוקות וילדים".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12