השכנים בדירת המגורים בשכונה השקטה ברמת גן, נחרדו אתמול בלילה (שני) מצעקות אימים שנשמעו מאחת הדירות. צעיר שיצא ממגוריו, טען שמצא את גופת בת זוגו בת ה-27 במקלחת. הוא הזעיק את מד"א בסיוע השכנים שטענו כי במקביל הוא דאג להגעתו של עורך דין לזירה. כמו כן, השוטרים שהגיעו למקום מיהרו לעצור אותו. אמש (שלישי), שופט בית משפט השלום בתל אביב קבע שיש קשיים בגרסת החבר, והצעירה לא מתה מוות טבעי. מימי בן סימון, שכנתם של בני הזוג, סיפרה על השתלשלות האירועים מהצד שלה.

"לפני 24 שעות פתאום שמעתי צעקות מהבניין: 'יש פה מישהו', אמרה בן סימון והוסיפה. "בהתחלה לא כל כך הבנתי ולא פתחתי את הדלת, אבל אחרי שהשכן שלידי פתח את הדלת, התחילו צעקות של 'אני צריך עזרה'". בהמשך, סיפרה כיצד פעלה מהרגע ששמעה את הצעקות. "קראתי לבעלי מיד והוא עלה לקומה שמעלינו. תוך כדי קראו לי להתקשר למד"א, שסיפרו לי שכבר קיבלו קריאה להגיע לבניין שלנו", שיתפה והוסיפה. "כשבעלי חזר הוא אמר שהוציאו את הבחורה מהאמבטייה, גררו אותה והידיים שלה כבר היו כחולות. הצוותים של מד"א ואיחוד ההצלה הגיעו תוך מספר דקות".

בהמשך, שיתפה מימי במידע שהגיע לאוזנייה מהשכנים האחרים ששמעו את המתרחש. "הבנו מהשכן שבן זוגה מצא אותה באמבטיה אחרי רבע שעה כשהמים לא הפסיקו. הוא בדק וראה אותה שוכבת על הריצפה, נכנס לפאניקה וצעק כדי לקבל עזרה". יתרה מכך, סיפרה השכנה על טיב ההיכרות שלה עם הזוג והגעתו הפתאומית של עורך דינו של החשוד אל זירת האירוע. "העורך דין הגיע כמעט בצמוד למשטרה", אמרה. "לא הכרתי את בת הזוג בכלל. ממה שאני מבינה זה משהו טרי והקשר עם הבחור זה 'שלום שלום' במדרגות. לא שמענו שום דבר בימים האחרונים ככה שאין לנו אינדיקציה לשום דבר".

בסיום, התייחסה השכנה לאווירה ששוררת בבניין מאז האירוע ושפכה אור נוסף על מה שקרה. "הכל היה שקט עד עכשיו. בכל הבניין כולם נחמדים אחד לשני, אבל זה פשוט הלם שדבר כזה קרה כאן", אמרה והוסיפה. "אני יכולה להגיד שהוא היה בהלם וניסה לקבל עזרה ככה שאולי זה לא מסתדר עם מה שאומרים מצד המשטרה. הוא היה נראה בשוק טוטאלי ולא הצליח כל כך לדבר".