מפלגת הבית היהודי מתמודדת בשבוע האחרון עם לחץ מצד פעילים מהקהילה הגאה, שקוראים לא להצביע למועמדים על בסיס הדעות שלהם. רק אמש הצגנו את הסרטון שמתעד את התפרצות הפעילים לכנס המפלגה, ומי שנגעה ללבנו במיוחד היא אורי ברמן, כלכלנית שהיתה בלב הסערה.

>> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק

אז מה גרם לאורי לצאת מהכלים? "הרגשתי שאני עומדת בחדר מלא באנשים שטופי מוח שמסתכלים עליי ונגעלים ממני, וזה לא שהם מכירים אותי אישית. הרגשתי שמסתכים עליי בבוז, בגועל ובהתנשאות, וזה לא מפתיע אותי כי המנהיגים של האנשים האלה מתייחסים אליי כמצורעת במקרה הטוב וכלא קיימת במקרה הרע".

הפעילה הגאה שהתעמתה עם הבית היהודי (תמונת AVI: מתוך חי בלילה, שידורי קשת)
"נכנסתי לגוב אריות" | תמונת AVI: מתוך חי בלילה, שידורי קשת

"זה היה כמו להיכנס לגוב אריות, זה לא היה קל, אבל אלו הדברים שאנחנו חייבים להתמודד איתם, אנחנו צריכים לדרוש את הזכויות שלנו". איך המחאה שהיתה אמורה להיות שקטה ולכלול רק הנפת דגלים הידרדרה לעימות כל כך סוער? "ניגשו אלינו בתוקפנות ובכעס, קראו לנו בשמות גנאי חשוכים מכל עבר באולם וניסו לקחת לנו את הדגלים בכוח, כך נוצר כל הבלאגן".

בבית היהודי טוענים שהמחאה הייתה אלימה מדי, מה את אומרת על זה? "אני מקווה שמי שמצביע לבית היהודי יודע מה עומד מאחורי הפתק שהוא שם בקלפי. המאבק שלנו הוא על זכויות שוות לאנשים שמקיימים באופן שווה את כל החובות שלהם, אנחנו משלמים מיסים ומשרתים בצבא ולא יכול להיות שתהיה אפליה על בסיס נטייה מינית שהמדינה תסכים איתה". 

"חי בלילה" - ימים ראשון-שלישי ב-23:00