בצל סערת ההטרדות המיניות שנחשפות לאחרונה, יצא השבוע גבי גזית נגד תופעת ה-MeToo# שהסעירה את הרשת. בתכנית הרדיו שלו טען שלא הטריד מינית, ושלמעשה זו הייתה האווירה לפני 45 שנים. אלא שאז אשת התקשורת דנה ויס יצאה כנגדו, וטענה שנשק על פיה במסדרון המערכת לפני 15 שנה. גזית טען בתגובה: "כל הדברים שנכתבו ונאמרו על ידי דנה וייס לא היו ולא נבראו".

אמש הצטרפה כתבת הפלילים של גל"צ הדס שטייף להאשמות נגד גזית, בטענה כי ברשותה עדויות נוספות. כך צייצה בטוויטר האישי שלה: "עוד ועוד עדויות. אישה מהמוכרות בתחום, סיפרה לי הבוקר איך גבי גזית תקף אותה מינית מול אנשים נוספים במערכת הטלוויזיה לפני שנים, חפן את שדיה ועוד"יש לי מסר אחד לדנה. אם גזית יאיים בתביעה, היא תגיע להעיד ולחזק".

שטייף לא הסתפקה רק בציוץ הזה, וכמה שעות מאוחר יותר צייצה בשנית: "ממש עכשיו עוד עדות. שוב גבי גזית. החשד? הטרדה מינית. וכך אומרת לאוזני העדה: 'עבדתי ב-103 ושם זה קרה - ישבתי וידו החליקה לי במורד הגב עד שביקשתי שיפסיק'. לא ארחיב, רק אומר שהצעירה הודיעה גם היא שתתייצב לימינה של דנה וייס ואם יהיה צורך - תיחשף. נעצור כאן. דנה, רוצות להגיד לך: את לא לבד". 

גזית סירב להגיב על התלונות שהעלתה שטייף. 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12