הדוגמנית ואשת העסקים פנינה רוזנבלום שוקלת לרוץ בבחירות הקרובות לכנסת. "מה דעתכם שארוץ לכנסת הבאה עם מפלגת "פנינה רוזנבלום"?, עדכנה רוזנבלום את העוקבים אחריה בפייסבוק על כוונתיה, והוסיפה: "אבוא עם הניסיון העסקי והחברתי שצברתי במהלך חיי לטובת כלל הציבור שצמא לאנשים נטולי אינטרסים וישרים".

רוזנבלום התמודדה בשנת 1999 על מקום בכנסת תחת המפלגה העצמאית "מפלגת 'פנינה רוזנבלום'". היא כמעט ועברה את אחוזה החסימה: 45,000 איש הצביעו עבורה באותן בחירות, וחסרו לה כ-3,000 קולות כדי שתיבחר. בכנסת ה-15 כיהנה מספר חודשים כח"כית מטעם מפלגת "הליכוד". כדי לשלהב את הגולשים - הכינה רוזנבלום תמונה מיוחדת עם הכיתוב "מפלגת פנינה רוזנבלום" ואפילו ציינה שהגולשים הם אלה שיקבעו אם תתמודד: "כל מי שמעוניין לתמוך שיעשה לייק!!!, ביקשה מהעוקבים אחריה, "ההצבעה חשובה ותשפיע על החלטתי"!

תגובות הגולשים היו די נלהבות: "תקדמי את מעמד האישה תפעלי למען נשים מוכות לא צריך נשים יפות בובות בחלון ראווה", כתבה לה נועה רויטל מלכה. " אני איתך:) ..עם הורוד בכנסת !! עלי והצליחי", הוסיפה אושרת לוי - ורק שרה ממן ביקשה מרוזנבלום שתיזהר: " רק תרוצי לאט שלא תשברי חס וחלילה עוד יד!"

"חי בלילה" - ימים ראשון-שלישי ב-23:00

>> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק