הרב עובדיה יוסף (צילום: חדשות 2)
מתפללים לשלומו | צילום: חדשות 2
בזמן שהרופאים בבית החולים הדסה עין כרם נלחמים על חייו של הרב עובדיה יוסף, בעמוד הפייסבוק של הרב - "מרן הרב עובדיה יוסף" - מעדכן מזכירו מדי שעה על מצבו, וזוכה לעשרות אלפי תגובות ולייקים. בעמוד, אחריו עוקבים יותר מ-21 אלף גולשים, עולים עדכונים על שינויים במצבו הבריאותי, על האנשים שמבקרים אותו בבית החולים, על הדברים שאומרים בני משפחתו ורופאיו, ועל ההליכים הרפואיים שמבוצעים בו.

הגולשים מתפללים לרפואה שלמה

לכל פוסט עשרות אלפי לייקים ואלפי תגובות, ביניהן: "בבקשה אדון עולם רפא את הצדיק עם ישראל זקוק לו", כתב אחד העוקבים, "רפואה שלמה !!אמן ואמן.שבעזרת השם יחזור למשפחתו" כתבה עוקבת אחרת.

"שמע ישראל השם אלוקינו השם אחד !!! תמשיכו להתפלל", כתבה הגולשת אדל. "מי שיכול לפתוח את ספר התהלים ולומר עוד כמה פרקים תבוא עליו הברכה" כתבה כוכבה, וגבריאל הוסיף: "אל תשאיר אותנו בלי הכיפת ברזל של הדור הזה. רפא אותו אבא שבשמיים".

אמש עדכן מנהל העמוד כי "לפני הדיאליזה, מרן חתם בעצמו על הטפסים ואף שאל והתעניין בפרטי הטיפול. כמו כן לפני הטיפול מרן התפלל ונענע את ארבעת המינים עם דמעות בעיניים". לפני כ-13 שעות, הועלתה לעמוד תמונה של הרב במיטת חוליו בבית החולים, שצולמה, כך מתברר, באשפוז האחרון של הרב בחודש יוני.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק: "מרן הרב עובדיה יוסף"

"חי בלילה", א'-ג' 23:00