שר האוצר, יאיר לפיד, מושך לכיוונו לא מעט אש מאז שהודיע על כוונתו לפעול למען גיוס חרדים, בעוד הם החליטו לפתוח בקמפיין חדש תחת הכותרת "תתחילו עם החרדים  - אנחנו כבר נצטרף". הכרזות כבר תלויות ברחובות ובצמתים וכוללות מתקפה אישית על חברי "יש עתיד" והתפקידים שביצעו במהלך השירות הצבאי שלהם. תוכלו למצוא שם את התמונות של השרה יעל גרמן וח"כ דב ליפמן שכלל לא שירתו בצה"ל, לצד חברים נוספים ששירתו בחיל חינוך ובשלישות.

עוד בתכניות קשת:
>> פלפלים צהובים: איך מספרים לעומרי שיש לו אח?
>> אשר לוי: "אילנית התבאסה, היא קיוותה שאני אשאר עוד"
>> אור ירוק: "רמזור" חוזרת בעונה חדשה

ח"כ רזבוזוב: "הנפתי את דגל ישראל בעיר הולדתו של היטלר"

אחד מכוכבי הקמפיין הוא יואל רזבוזוב, שבמהלך השירות נהנה ממעמד של ספורטאי מצטיין. בראיון ל"חי בלילה" הוא מספר שהוא נשאר אדיש למתקפה: "לא נפגעתי. אני חושב שזה מצחיק. שירתתי כספורטאי מצטיין, הבאתי הרבה תועלת. הנפתי את דגל ישראל בעיר הולדתו של היטלר בגיל 20 וכמובן שבין האימונים הייתי צריך להיות בצבא".

רזבוזוב מספר שעם תחילת הקמפיין הוא קיבל הרבה תגובות תומכות ומדגיש שבעיניו שוויון בנטל לא מתייחס רק לצבא וכולל גם את האפשרות לשירות קהילתי: "אנחנו לא אומרים שכולם צריכים לשים קסדה ולקחת את הנשק. אפשר לעשות גם שירות לאומי למען הציבור וזה מה שאנחנו מבקשים מהציבור החרדי". עוד הוא יוצא להגנת חברתו לסיעה, השרה יעל גרמן, שמותקפת באופן אישי: "אני יודע מה חברת הכנסת גרמן עשתה לטובת הציבור בישראל ויש עוד המון אנשים שיודעים להעריך את זה". רזבוזוב מסכם ואומר: "כל אחד צריך לעשות את מה שהוא יכול. הקמפיין נחמד, אבל אני לא בטוח שהם הצליחו להביא את זה למקום שהם רצו"

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 22:45