אמש (שבת) התקיים אירוע הגמר של בית ספר למוסיקה. בסיומו של ערב דרמטי, זוהר זכרוב קטף את המקום הראשון וזכה בתואר מצטיין בית הספר. בראיון ראשון אחרי הזכייה, שיתף התלמיד המצטיין בתחושותיו. "את האמת, התרגשתי אבל לא הבעתי את זה בצורה הנכונה", סיפר על רגע ההכרזה. "אני בחיים לא מוכן לזה, אני תמיד חושב שאני אהיה מקום שני".

להנמיך ציפיות זו הדרך שלך לא להתאכזב?
"אני לא אוהב לצפות".

זכרוב התייחס גם לאביו, שבירך אותו מיד אחרי הזכייה.  "אבא עלה לבמה ואמר לי שהוא גאה בי ואוהב אותי. אני אוהב לשמוע את הזה".

הראל התייחס לדרך שעשה עם התלמיד וכן לבחירה בשירו של אבנר גדסי "הגברים בוכים בלילה", שמכיל טקסט בוגר ומאוד. כזכור, הביצוע של זוהר זכה לשבחים רבים וגם העניק לו את תואר מצטיין הערב. "כשראיתי את זוהר באודישן בבית הספר ידעתי שאני רוצה שהוא יהיה תלמיד שלי ומיד חשבתי על השיר הזה", סיפר סקעת.

"כשבאתי לזוהר הביתה ואמרתי לו שהוא הולך לשיר את 'הגברים בוכים בלילה' היה לו מבט של 'למה אתה עושה לי את זה?', אבל היה לי חשוב לתת לזוהר שירים שמכבדים את הקול שלו ואת האישיות שלו כי הוא ילד מאוד מיוחד ומאוד מרגש באופי שלו, בקוליות ובחום. זה משהו שאתה לא רואה אצל הרבה היותר ילדים היום".

מי יהיה הזוכה הגדול של בית ספר למוסיקה? (צילום: מתוך: בית ספר למוסיקה 4, באדיבות ספורט 1)
"כשראיתי את זוהר באודישן בבית הספר ידעתי שאני רוצה שהוא יהיה תלמיד שלי" | צילום: מתוך: בית ספר למוסיקה 4, באדיבות ספורט 1

זוהר, איך אבא יפנק אותך עכשיו כשאתה מצטיין?
"סיכמנו על בגדים ונעליים של לקוסט שאני ממש רוצה".

כנשאל על ההבדל בין השיפוט ב"בית ספר למוסיקה" לבין "הכוכב הבא" ענה סקעת: "ל'כוכב הבא' מגיעים אנשים שהם בעלי מקצוע ולהם אני מתייחס כמו שהייתי רוצה שיתייחסו אלי במקצוע הזה. יש משהו בילדים שהם ממש רכים וממש בהתחלה שלהם. אין לי שום רצון ושום צורך לגרום להם להרגיש אי נוחות ממקום של ללמד אותם".

כמה זה קשור לארי, הבן שלך?
"במאה אחוז. ארי פתח אצלי משהו בלב. כשאני רואה אנשים, על אחת כמה וכמה ילדים, אני מתייחס אליהם כמו שהייתי רוצה שיתייחסו לילד שלי. אני רק מדבר עליו ועולות לי דמעות. זה משהו שלא היה קורה לי בחיים משום סיבה ובשום סיטואציה".

הראל, מה הצעד הבא בשביל זוהר?
"רק התחלנו".