עברו של מי שמכונה "אנס היערות", עמירם אדרי, אשר ריצה 18 שנות מאסר בכלא לאחר שהורשע בעשרים עבירות מין, אינו מונע ממנו לפנות לנשים ברשתות החברתיות ובאתרי ההיכרויות תחת שם בדוי במטרה להכירן. הוא מכנה את עצמו עמיחי, מספר לאותן נשים כי הוא עבד מספר שנים בחינוך בלתי פורמלי בעיקר עם בני נוער, ואף היה חצי שנה בשליחות באוקראינה.

מי שחוותה זאת על בשרה היא יעל (שם בדוי), גרושה טרייה ואם לשני ילדים, אשר לפני מספר שבועות קיבלה מעמיחי הודעה בפייסבוק, ואחרי שהרגישה כי יש פוטנציאל החליטה להיפגש איתו. אלא שאחרי כמה ימים היא גילתה שהבחור איתו היא יצאה לדייט הוא בעצם עמירם אדרי, עבריין מורשע. 

הכירה גבר וגילתה שמדובר ב"אנס היערות" (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
"איך אני אאמין בגבר הבא?" | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

"הוא סיפר לי שהוא היה בצבא והראה לי תמונה של המשפחה שלו. עשה עליי רושם של בן אדם מקסים", סיפרה יעל למערכת "חי בלילה", "הבוקר חברות תייגו אותי בפוסט וראיתי את השם עמיחי, הבחורה רשמה את הטלפון שלו למטה. אמרתי שזה לא יכול להיות, אבל מסקרנות בדקתי וראיתי שזה אותו מספר טלפון. הייתי בשוק, חטפתי סטרס והתחלתי לרעוד. אני בהלם שישב מולי בן אדם פושע שהיה 18 שנה בכלא כי הוא אנס בנות, זה מטורף לגמרי. הוא נראה כל כך תמים ובן אדם טוב, איך אני אאמין בגבר הבא אחרי זה?".

לא רק שאדרי אינו מספר על עברו, משנה את שמו ומצהיר כי הוא מדריך טיולים ואיש חינוך של בני נוער, מסתבר כי על פי כתב האישום שהוגש באותה עת, הוא סיפר לאותן נערות כי הוא מדריך של הסוכנות היהודית ושהוא עובד עם בני נוער. גם אז הוא הזדהה תחת שמות בדויים.

על פי דבריה של כתבת "חי בלילה", עמנואל לנג, זה הוא אינו המקרה של יעל בלבד. בימים האחרונים כמה נשים אשר הוא פנה אליהן בפייסבוק או באתרי הכרויות תחת שם בדוי מגלות כי הבחור מהדייט הוא בעצם אנס מורשע שמתחזה גם היום.

  לא התקבלה תגובה מעמירם אדרי .