בסוף השבוע האחרון איתרה מערכת "חי בלילה" עמוד אינסטגרם שמטרתו לעודד קטינות לפרסם תמונות חושפניות שלהן ולתת במה לצעירות "הכי יפות באינסטגרם". ההיבט המסוכן של עמודים מסוג זה הוא שהם נותנים גישה למטרידים שונים לשלוח הודעות פרטיות לקטינות, לנהל איתן שיחות מיניות, ואף לשדל אותן למפגש. העמוד הוסר בעקבות פנייה של המערכת, ובהמשך דווח על המקרה של איציק מזרחי, שהחליט לתפוס בעצמו את הפדופיל שהטריד את בתו באמצעות הרשתות החברתיות.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

לאחר שנודע לו על הודעה מפוקפקת שקיבלה בתו בת ה-11, החליט איציק מזרחי לבדוק את דרך פעולתו של הבחור שניסה לנהל עמה שיחות מיניות בצ'אט. בראיון ל"חי בלילה", סיפר מזרחי על השיחה שניהל עם הבחור, כשהוא לכאורה בתפקיד בתו: "מהר מאוד, התכנים הפכו לתכנים מיניים, שכללו הצעות וסרטונים פורנוגרפיים והסברים מה כדאי לה לעשות כדי שיהיה לה כיף". תוך כדי ניהול השיחות עם הבחור, פנה מזרחי למשטרה והגיש תלונה. לאחר שראה שהשיחות נמשכות והבחור מסתובב חופשי, החליט מזרחי לנסות ולהסגיר את הבחור בעצמו.

>> לוח שידורים ערוץ 12 

כשהוא בתפקיד בתו, הציע איציק מזרחי להיפגש עם הבחור. "הפגישה נקבעה ליום שלמחרת, ובסופו של דבר עצרו אותו", סיפר ל"חי בלילה" מדוע החליט להיפגש עם הפדופיל, "יכולתי לחסום אותו ולהמשיך את החיים. אבל החשש והמחשבה שלי כאבא, וכן על בנות וילדות אחרות, זה מה שהניע אותי לא לעזוב עד שהוא ייתפס". הסיפור שהתרחש לפני כשנה הוביל למספר מעצרים של הבחור, אך כיום הוא עדיין מסתובב חופשי. כדי להזהיר את הציבור, פרסם מזרחי פוסט בפייסבוק ובו שמו ותמונתו של הפדופיל.

תגובת המשטרה: "חקירת משטרת ישראל הובילה להגשת כתב אישום כנגד החשוד הכולל 24 אישומים בגין עבירות מין שהנאשם ביצע וכן בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים, כאשר החקירה המשטרתית היא שהובילה לתפיסת הנאשם על חם. יש להבחין בין הליך החקירה שמתבצע במשטרה עד להגשת כתב אישום ובין ניהול ההליך המשפטי". 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:15, קשת, ערוץ 12