סבב המסעדות השני של MKR המטבח המנצח יצא אמש (ראשון) לדרך עם המסעדה של צמד הטבחים ג'וזף מנסור ונידאל בראנסי מנצרת. השניים הגישו לחיים כהן, רותי ברודו ושאר המתמודדים למנה ראשונה מנזלה, למנה עיקרית שווארמה ולקינוח גלידה מחלב עיזים עם מאפים מטוגנים, רימונים וגויאבה. 

ג'וזף ונידאל אמנם סיימו את הערב עם תוצאה מכובדת של 72 נקודות, אבל הדרך לשם לא הייתה פשוטה בכלל. "התאכזבנו מהניקוד", אמרו לנדב בורנשטיין בחי בלילה מיד לאחר שידור הפרק, "תאר לך איזה ניקוד היינו מקבלים אם היינו עושים את זה יותר טוב". 

במהלך הכנת המנה העיקרית חתך ג'וזף את השווארמה מהשיח והניח אותה בצד. תנועה אחת לא נכונה שעשה העיפה את כל הבשר על הרצפה והשאירה אותם בלי בשר מבושל. "פתאום אני רואה שכל הבשר שחתכתי נפל לי", שחזר ג'וזף את הרגע, "נכנסתי להלם. זה היה לי קשה, אבל טוב מאוד שחבר שלי היה לידי ונתן לי את הגב שלו". 

ג'וזף ונידאל מתחילים עם ההכנות לסרוויס (צילום: מתוך "MKR המטבח המנצח", קשת12)
מתוך "MKR המטבח המנצח" | צילום: מתוך "MKR המטבח המנצח", קשת12

משבר מהסוג הזה היה מצליח להוציא מדעתם מתמודדים רבים במטבח המנצח, אבל החברים הטובים לא נתנו למתחים להשתלט להם על הערב והם המשיכו את הסרוויס באנרגיות חיוביות. מיד כשנפל הבשר אמר נידאל שאין מה לעשות והשניים המשיכו כאילו כלום. המנה אמנם לא גרפה שבחים רבים, אבל הרוח החיובית שלהם ליוותה אותם גם בהכנת הקינוח. 

אלא שגם במהלך הכנת הקינוח ג'וזף גילה יכולות מיוחדות והפיל את קערת המילוי של המאפים. "זה היה מתסכל מאוד", נזכר נידאל, "אבל זאת תחרות. אתה צריך לאסוף את עצמך ברגעים כאלה כי רק ככה זוכים ומנצחים". למרות זאת, הקינוח סחף את השופטים ושאר המתמודדים, שלא חששו לפרגן לצמד ולהעניק להם את הציון המפרגן. 

טעימת הקינוח של ג'וזף ונידאל  (צילום: מתוך "MKR המטבח המנצח", קשת12)
מתוך "MKR המטבח המנצח" | צילום: מתוך "MKR המטבח המנצח", קשת12

למרות ההצלחה של השניים, זה לא תמיד היה ברור שהם יבחרו בקריירה במטבח, וזאת בגלל התנגדות המשפחות של החברים הטובים. "אנחנו לא חושבים שיש דרך יותר טובה מאשר התוכנית הזאת כדי להראות להם שבחרנו בדרך הנכונה", אמר נידאל, "אני חושב שאחרי שהם יראו את התוכנית הם יהיו גאים בנו כי אנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים".