בבית החולים איכילוב עדיין מאושפזת במצב קשה הדוגמנית שלומית מלכה, לאחר שבבוקר יום ראשון (13.8) היא החליקה מקורקינט חשמלי עליו רכבה בשדרות רוטשילד כשבזמן המקרה, השביל בו קרתה התאונה היה מוצף במי השקייה. בתוכנית "חי בלילה", שוחחו עם עדי ראייה ותושבים רבים שמגיעים מדי יום למקום. מתברר כי כמה מהם התריעו ברשתות החברתיות על הסכנה הקיימת במקום ודאגו לתייג את הרשות המקומית - עיריית תל אביב.

דוגמה לאותן הזהרות, ניתן לראות בפוסט של הגולשת רוני פייבלוביץ' אותו היא פרסמה כבר בראשון באוגוסט וכתבה לעירייה בין היתר: "אתם משקים את שביל האופניים, נוסעים עליו גם באופניים חשמליים, עוד שניה מישהו מחליק שם ועושה תאונה. סופר מסוכן". עוד כמה וכמה תושבים תייגו את העירייה, כמו למשל ג'ורג' כהן, שהוסיף סרטון בו מתועדת רכיבה מסוכנת במקום.

מהדברים אפשר להבין שה"וול" רתח מהזהרות וגם שההאשמות כלפיי העירייה חריפות, אך ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, סירב לפניית התכנית להגיב. זאת, למרות שבמקרים קודמים כמו עץ שקרס ברחוב בן גוריון, הוא לא רק התראיין, אלא אפילו הגיע למקום כדי לכוון את התנועה. מהעירייה עצמה נמסר בתגובה: "אנו מביעים צער על המקרה ונבדוק את הנסיבות, העירייה משקה מדי יום במועדים קבועים את הדשא בכל חלקי העיר. באופן טבעי גם השבילים בסמוך נרטבים, בשדרות רוטשילד וברחבי העיר יש שלטים המזהירים מפני החלקה".

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25