כשדוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט העלתה פוסט עם תמונה שלה מניקה את בנה, היא הצליחה לעורר את זעמה של אשת התקשורת דפנה לוסטיג, שהגיבה בפוסט משלה. "ככה לא נראית אישה רגילה שמניקה רגע אחרי לידה", כתבה לוסטיג וצירפה תמונה מהאלבום האישי.

>> לוח שידורים ערוץ 12

מצד שמאל:דוגמנית של ויקטוריה סיקרט מניקה את הילד שלה מצד ימין:המציגה איננה דוגמנית שמנסה להניק את הילדה שלה אבל לא ככ מצליחה כי אין לה מספיק חלב והרגל שלה משותקת. שתינו בעד הנקה.שתינו מאושרות מזה שהילד שלנו בריא.הסיפור של שתינו בסדר.יש כאלה שנראות כאילו הן מניקות את הילד של חברה שילדה ויש כאלה שנראות כמו פיונה.אני בעד לקבל את כולם.גם את אלה שקשה להן וגם כאלה שקל.אני בטוחה שיש לקנדל בעיות משל עצמה.כמו...טוב בטוח שיש לה משהו.רק בריאות לכולם ושבוע נפלא שיהיה..❤️❤️❤️

A post shared by MayaDagan (@mayadaganpfeffer) on

מיה דגן לעומת זאת, הגיבה בפוסט שתומך בדוגמנית העל: "כל אישה זכותה להעלות פוסט על הנקה, ולהיראות נהדר. נראה לי מוזר כל הגבות המורמות, והנשים הטיפה קשות שמסתכלות ואומרות 'מי את שתדברי על הנקה כי את נראית מצויין'". בראיון ל"חי בלילה" הגיבה דגן גם לקמפיין שיצא נגד מכנסי הסקיני אחרי לידה: ". לא מבינה את התרעומת כלפי נשים שיוצאות מלידה עם סקיני ג'ינס. סו וואט? זה נהדר".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

ואם כבר העלאת תמונות הנקה לרשתות החברתיות, גם כתבת "חי בלילה" לין בנעטיה יצאה כנגד אלה שמתנגדים לשיתוף הרגע האינטימי. "מעולם לא הנקתי בחדר הנקה או חדר אחורי", היא הסבירה בעודה מניקה את בנה בשידור חי אל מול המצלמות, "זה חלק מהחיים התינוק רעב אז מאכילים אותו".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:00, ערוץ קשת 12