בסוף השבוע האחרון התפרסם ראיון במוסף "שישבת" של העיתון ישראל היום שבו פירטו הזמרים משה פרץ ועומר אדם את משנתם בנוגע לגידול ילדים ותפקידה של האישה בתא המשפחתי. "אשתי ירדן ואני מבינים אחד את השנייה וזוכרים כל אחד את המקום הטבעי שלו." אומר פרץ ומוסיף, "אני לא אומר שהמקום שלה הוא במטבח, אבל אמא מרגישה את הצאצאים יותר טוב מהבעל, מהאבא. אסור לבלבל. צריך כל הזמן לשמור על הסדר הזה". לדבריו של פרץ מוסיף עומר אדם, "זאת אחת הבעיות בדור של היום, שנשים וגברים מתחילים להתבלבל במקומות".

הדברים הללו עוררו תגובות סוערות במהרה ודווקא מצד אבות. "הבוקר גיליתי שאני פראייר", כתב דניאל הרוש בדף הפייסבוק שלו בפוסט שזכה לשיתופים ולייקים רבים, "פלשתי לטריטוריה לא לי ונלחמתי בחוקי הטבע. אתם אנשים חסרי אחריות. יש לכם קהל ענק ובתוכו לא מעט צעירות וצעירים עבורם אתם מודל לחיקוי. בהבל פה מכניסים שוב לספירה הציבורית שיח שכאילו נלקח מלפני 50 שנה".

במהלך היום, גילה הרוש שהוא ממש לא לבד ומצטרפים עוד אבות שהצטלמו על מנת להעצים את המחאה ברשת נגד דבריהם של הזמרים. בעקבות הדברים, סקר שנערך בmako, מצא כי 71% מהגולשים (מתוך 800 משתתפים בסקר) לא מסכימים עם דעותיהם של פרץ ואדם. מה איתכם? מסכימים? מתנגדים? ספרו לנו בעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

חי בלילה: א'-ג' ב-23:25