הצעת נישואים בשידור חי (תמונת AVI: mako)
תמונת AVI: mako
כבר יותר מחצי שנה מגיש נדב בורנשטיין את התכנית "חי בלילה", בה הוא מספר על כל מה שקורה ברשתות החברתיות: על מה כולם מדברים, מה הם הסרטונים הכי נצפים ברשת ומה הסטטוסים שכולם מדברים עליהם. אבל במקביל, מחוץ למסך הקטן, מתעדכן מסביב לשעון עמוד הפייסבוק של התכנית והוא הולך ותופס תאוצה. לאחרונה הוא אפילו חצה את רף ה-250 אלף גולשים.

"זה משוגע", אומר בורנשטיין, "אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי למצוא את הדברים הכי מעניינים וכנראה שאנחנו בדרך הנכונה. לפני כמה ימים הלכתי לישון כשהיינו על 210 אלף עוקבים. קמתי בבוקר, ממש כמה שעות אחר כך וכבר עמדנו על 227 אלף. אחרי הלילה הזה הבנתי שמשהו טוב קורה". עוד הוא מספר שבשיא הזינוק היו כ-150 מיליון אנשים שנחשפו לתכנים, מספר מרשים ביותר, בעיקר בהתחשב בעובדה שהתכנים שלו כתובים בעברית.

עוד ב"חי בלילה":

מברזיל עד ערב הסעודית

למרות שרוב העוקבים של העמוד הם ישראלים, מסתבר שלאט לאט הוא צובר תאוצה גם מעבר לים במדינות שונות ברחבי העולם: ברזיל, טורקיה, פיליפינים, תאילנד, איטליה, קולומביה, בריטניה, מרוקו, קנדה, צ'ילה ועוד. החשיפה לארצות שונות הביאה לעמוד תגובות בשלל שפות, בעזרת האופציה של התרגום שקיימת בפייסבוק: "גילינו שהרבה אנשים מצליחים להנות מהתכנים המתורגמים ומנהלים בעזרתה שיחות שלמות. לפני כמה ימים ראינו למשל דיון בין פורטוגזי, תאילנדי וישראלי, כל אחד בשפה שלו. עוד דוגמא שאנחנו נתקלים בה היא שיח יהודי - ערבי סביב נושאים אקטואלים כמו המשא ומתן עם הפלסטינים: גולשים ישראלים מדברים עם גולשים מערב הסעודית ומצרים והרבה פעמים הם ממשיכים את השיחה ביניהם באופן פרטי", מספר בורנשטיין.

ואם רציתם דוגמא לדברים שאפשר למצוא בעמוד, הנה סרטון מהימים האחרונים שהגולשים אהבו במיוחד:

 

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 23:00