הבוקר (ב'), הטירוף סביב הביטקוין יעלה מדרגה, כשהבורסה הגדולה של שיקגו תכיר ותתחיל לסחור במטבע הוירטואלי, מה שצפוי להזניק את ערכו אף יותר. אבל מה כבר אפשר לקנות עם המטבע? מתברר שלא מעט.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

מודעה שפורסמה בפייסבוק מציעה דירת שלושה וחצי חדרים בתל אביב, בתמורה לביטקוין בלבד. בעל הנכס מבקש 2.2 מיליון שקלים, שזה שווה ערך ל-40.34 ביטקוין. גם אל אתר "יד 2" הגיעו מודעות בהן אנשים מבקשים את המטבע הווירטואלי בתמורה למיטב מרכולתם. למשל, עבור ספריה ששוויה 600 שקלים, תשמח המוכרת לקבל 0.01 ביטקוין. עבור ציור של קדישמן, ששוויו מוערך בכ-7,800 שקלים, מבקש המוכר כ-0.14 ביטקוין. אפילו רכב תוכלו לקנות בביטקוין, ובמקום לשלם 49 אלף שקלים, תוכלו לשלם 0.9 ביטקוין. אך לא מדובר רק באנשים פרטיים, גם יותר ויותר חברות מתחילות לקבל תשלום במטבע הווירטואלי. למשל בחברת התיירות "איסתא", מציעים חבילת נופש מפנקת במיוחד בעבור ביטקוין אחד.

אבל לפני שאתם רצים לרכוש, הנה כמה טיפים למשקיע המתחיל: ראשית, מומלץ לקרוא כל פיסת מידע שקיימת על המטבע באינטרנט. בנוסף, אם רכשתם ביטקוין גבו את הרכישה בכמה מכשירים שונים. אחרת, אם מכשיר מסוים הולך לאיבוד, גם המטבע אבד. והכי חשוב, לא להתפתות ולהשקיע יותר ממה שיש לכם. המטבע עדיין לא יציב, ואפשר לאבד את כל מה שהשקענו כהרף עין.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12