אחד הנושאים הכי מדוברים אתמול ברשת, היה האם ייתכן והותקנו מצלמות בחדרי השירותים של תיכון מקיף ה' באשקלון? מערכת "חי בלילה" העליתה אתמול לעמוד הפייסבוק שלה סטטוס בנושא, שהוצף בהמון תגובות.

את הסערה החל השלט הבא, שנתלה על אחד מחדרי השירותים בבית הספר: "עקב הטלת שתן על הרצפה ואי שמירה על הניקיון בשירותים הותקנו מצלמות, אשר תתעדנה את ההתנהלות בחדרי השירותים", נכתב בהודעת בית הספר. "אנו מבקשים את הקפדתכם בשמירה על הניקיון כמו בביתכם הפרטי. סייעו בידינו להפוך את המקום הזה נעים ומאפשר מתן שירות."

"מצלמות זה לא הפתרון הנכון, זה פשוט חודר לנו לפרטיות" 

כאמור, לא מעט תגובות הגיעו בעקבות תליית השלט, ביניהן זו של מירב דרעי גולן, אחת האימהות שילדיה לומדים בבית הספר: "נגמרו המילים, אבדו הגבולות, לא להאמין שמצלמים את הילדים בשירותים", היא אומרת, ומצד שני, הגיעה תגובתה של לימור אשכנזי, חברת ועד ההורים: "הדבר איננו נכון, והוא נועד להרתעה בלבד, והשלטים יוסרו."

"חי בלילה" פנתה לאחד מתלמידי בית הספר, שבאופן טבעי קיבל את העניין בצורה קצת פחות אוהדת: "ראיתי את השלט, הלכתי לכתה ולפי החברים, הבנתי שיש מצלמות בשירותים. אני חושב שבכל הקשור למעשה הזה, זה לא משהו שאפשר לעבור עליו. מצלמות זה לא הפתרון הנכון, זה פשוט חודר לנו לפרטיות, אין לנו מה לעשות עם זה", הוא אומר.

תגובת משרד החינוך במחוז דרום למקרה, הייתה שמעולם לא הותקנו מצלמות במקום, וגם אין כוונה לעשות זאת. למרות זאת, דף הפייסבוק של "חי בלילה" זכה לתגובות של לא מעט הורים שהיו מרוצים מהעניין בטענה שזהו מעשה נכון להתקין מצלמות, וכך יהיה אפשר לפקח שלא יתבצעו במקום מעשי אלימות ומעשים בעלי אופי מיני.

"חי בלילה", ראשון עד שבת, 23:15, ערוץ 2